| کد خبر: 265741 |

◄ امضای تفاهم نامه اتصال کارخانه‌ های سیمان تامین به شبکه ریلی

تفاهم نامه همکاری اتصال کارخانه های سیمان تامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور منعقد شد.

تین نیوز

همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته تفاهم نامه احداث خطوط ریلی اتصال کارخانه های سیمان تامین به شبکه ریلی میان شرکت مادر تخصصی ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، تفاهم نامه همکاری اتصال کارخانه های سیمان تامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور منعقد شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی در اولین روز از  برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته این تفاهم نامه به منظور همکاری در تامین مالی، طراحی و احداث خطوط ریلی شامل زیرسازی، روسازی و تجهیزات مورد نیاز برای احداث خطوط ریلی فرعی و اتصال کارخانه های سیمان به شبکه ریلی به امضای طرفین رسید.

این تفاهم نامه در راستای تسهیل بهره مندی از تولیدات کارخانجات سیمان از طریق خطوط ریلی منعقد شد.

هماهنگی برای تصویب تغییرات در ایستگاه محل انشعاب، اجرای عملیات روسازی حداکثر بعد از ۶ ماه از اتمام عملیات زیرسازی و... بخشی از تعهدات وزارت راه و شهرسازی در این تفاهم نامه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی 3 7

    واقعا عجیبه وظیفه احداث خطوط فرعی و آنتنی بر عهده راه آهن است و برای این موضوع آئین نامه های متعدد داردو آنگاه شرکت ساخت برای این کار تفاهمنامه امضا می کند واقعا در وزارت راه وشهر سازی چه می گذرد؟؟؟!!!

  • امیرعلی 8 0

    مشکل از آنجا ناشی میشود که وزیر و مدیرعامل راه آهن با هم مشکل دارن و وزیر حاضر نیست ایشون رو در مراسم ها راه بده.
    تاریخ راه آهن هیچ وقت اینقدر خراب نبود. راه آهن هرگز اینقدر ذلیل نشده بود .
    مقصر این وضع مدیران بیسوادی هستند که فقط با پشتوانه سیاسی میان روی صندلی مدیریت راه آهن تکیه میزنن