| کد خبر: 259655 |

آغاز به‌کار دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری همزمان با ششمین نمایشگاه حمل ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی عصر سه شنبه در محل نمایشگاه بین المللی واقع در شرق اصفهان گشایش یافت.

تین نیوز

 دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری همزمان با ششمین نمایشگاه حمل ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی عصر سه شنبه در محل نمایشگاه بین المللی واقع در شرق اصفهان گشایش یافت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه بیش از 90 شرکت فعال در حوزه های مرتبط حضور دارند و دستاوردهایی از جمله توربین های بادی برای تولید برق، پنل های خورشیدی، تجهیزات نوین آتش نشانی برای ارتقای امنیت در شهر اصفهان، دستگاه های هوشمند دریافت پسماند خشک و دستگاه اسکن تنه درختان برای تشخیص بیماری و پیشگیری از سقوط درختان که یکی از چالش های شهر اصفهان است به نمایش گذاشتند.

رویکرد این سه عنوان نمایشگاه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، گسترش کلان شهرها و نیازهای خدماتی مورد نیاز شهروندان در حوزه شهری و صنایع مرتبط با آن، همچنین ارتقای کیفیت زندگی مردم در دوران توسعه شهرنشینی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان در این آیین گفت: گفت: بیش از 90 شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند که نسبت به سال گذشته بیش  از 20 درصد رشد دارد.

احمدرضا طحانیان افزود: این نمایشگاه به دنبال نمایش و عرضه توانمندی ها و فناوری ها، و ایجاد زمینه تبادل نظر و بیان اندیشه هاست که در این راستا12 نشست تخصصی و رویداد در مدت برپایی آن برگزار می شود.

این نمایشگاه از 10 تا 13 مرداد از ساعت 15 تا 21 واقع در کمربندی شرق میزبان کارشناسان حوزه مدیریت شهری، حمل ونقل و حفاظت، ایمنی و عموم مردم علاقه مند به حوزه های خدمات شهری است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.