| کد خبر: 246615 |

حضور گسترده ایران در نمایشگاه خودروی روسیه

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو از ۳۱ مرداد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ (برابر با ۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۲) در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو برگزار می شود.

تین نیوز

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو از ۳۱ مرداد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ (برابر با ۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۲) در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو (Expo Center) با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور از جمله چین و ترکیه و در ۳۰ هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، آلبرت کریم اف معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه در جریان افتتاح نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو در گفت وگوی اختصاصی با مجلس انقلابی افزود: از مسئولان و صنعتگران ایرانی به دلیل تلاش بالا و تمایلی که به همکاری با روسیه دارند تشکر می کنم، زیرا مشاهده می شود با مقیاس بسیار گسترده در این دوره از نمایشگاه اتومبیلیتی حضور یافته اند.

وی بیان داشت: آقای دکتر فاطمی امین ریاست این هیئت بزرگ تجاری و صنعتی را بر عهده دارند، امروز کسب و کارهای بسیار بزرگی در این نمایشگاه و در روسیه حضور دارند و روسای بزرگترین شرکت ها به اینجا آمده اند.

کریم اف ادامه داد: پتانسیل بسیار زیادی را در این زمینه مشاهده می کنیم و می توانیم همکاری های متقابل را با یکدیگر داشته باشیم و گسترش دهیم و به ویژه در صادرات متقابل قطعات یدکی اتومبیل به یکدیگر کمک کنیم.

معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه ادامه داد: امروز بیش از ۵۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه حضور دارند که می دانیم تولیدات آنها در برخی زمینه ها در روسیه مورد نیاز بوده و می تواند کمک حال ما باشد، همچنین شرکت های تولیدکننده قطعات ما نیز می توانند در برخی زمینه ها نیازهای ایران را برطرف کنند که این مهم سبب گسترش همکاری ها و تعاملات خواهد شد.

معاون نخست وزیر روسیه خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی را در روسیه اجرا می کنیم و هدف اصلی ما این است که ظرفیت های فنی را با کمک یکدیگر تامین کنیم، زیرا بسیاری موارد و آینده همکاری ها بستگی به استانداردها و کیفیت هایی که تولید می شود، دارد.

وی اضافه کرد: در وهله نخست باید در خصوص قابلیت پذیری تولید و مبادله این کالاها با یکدیگر گفت وگو کنیم تا حد ممکن بتوانیم استانداردها و الزامات مورد نیاز را یکسان سازی کنیم.

کریم اف خاطرنشان کرد: این مهم به شرکت ها امکان می دهد تا در بازار روسیه به صورت گسترده حضور داشته باشند و این مساله در وهله نخست اهمیت قرار دارد.

معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه تاکید کرد: هدف کلی ما جدای از شرایط خارجی، این است که کاری کنیم تا بازار روسیه بلا وقفه و پایدار بتواند تولید کند تا نیازهای این کشور را با کالاهای خوب و باکیفیت تامین کند و بدون تردید در همین جهت پیش خواهیم رفت.

نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو از ۳۱ مرداد تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ (برابر با ۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۲) در محل نمایشگاه های بین المللی مسکو (Expo Center) با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور از جمله چین و ترکیه و در ۳۰ هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار می شود.

این بزرگترین حضور نمایشگاهی ایران در سطح بین المللی است، به طوری که جمهوری اسلامی ایران در پاویونی با یک هزار و ۷۰۰ متر مربع سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه، بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است که در طول تاریخ نمایشگاه های برون مرزی بی نظیر است و شرکت های خودروساز و قطعه ساز ایرانی آخرین دستاوردها خود را در معرض دید قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.