| کد خبر: 210099 |

◄ زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه ریلی مشخص شد

درحالی که نمایشگاه های ایران از اوایل اسفند 98 به تعویق افتاده است اینطور به نظر می رسد که نمایشگاه ریلی در زمان تعیین شده با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برگزار می‌شود.

تین نیوز

درحالی که نمایشگاه های ایران از اوایل اسفند 98 به تعویق افتاده است؛ از اظهارنظرها و اخبار به دست آمده اینطور به نظر می رسد که نمایشگاه حمل ونقل و صنایع ریلی تهران در زمان تعیین شده با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برگزار می‌شود.

به گزارش تین نیوز، رویدادهای نمایشگاهی  ایران به مانند نمایشگاه های دیگر کشور ها از اوایل اسفند 98 تا به امروز به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شده اند. 

این درحالی است که صنعت نمایشگاهی، به عنوان خط مقدم جهش تولید با ارائه محصولات تولیدی کشور و بازاریابی مناسب برای توسعه صادرات، می توانند نقش مهمی در اقتصاد کشور داشته باشند.

از همین رو قرار است به گفته  ریاست کل سازمان توسعه تجارت ایران، صنعت نمایشگاهی ایران بعد از ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت خود را آغاز کند.

بهمن حسین زاده گفت: هیچ نمایشگاهی در سال جاری لغو نمی‌شود و پس از رفع محدودیت ناشی از شیوع کرونا برگزاری فیزیکی نمایشگاهها با جدیت آغاز خواهد شد. 

همچنین قرار است نخستین نمایشگاه سال 99 به منظور معرفی تجهیزات آزمایشگاهی, لباس های کادر درمان, انواع ماسک های تولیدی, فناوری های جدید در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و تونل های زدودن باکتری ها که در این مدت توسط تولیدکنندگان ایرانی راهی بازار شده اند, برگزار شود.

همچنین درحالی که زمزمه‌هایی از لغو هشتمین نمایشگاه حمل ونقل و صنایع ریلی تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی منطقه خاورمیانه بوده به گوش می رسید اما با این وجود آنگونه که وبسایت رسمی این نمایشگاه عنوان کرده، نمایشگاه ریلی امسال در تاریخ 23 تا 26 تیر این نمایشگاه برگزار می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    در واقع دوستان از ما بهتران به هيچ طريقي راضي نمي شوند درآمد برگزاري نمايشگاه هاي توخالي و به درد نخور صرف هزينه هاي عمراني شود تا بلكه آباداني به اين مملكت برگردد