| کد خبر: 178028 |

رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های آبی:

◄ ایران؛ تنها عضو موثر انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های آبی در منطقه خاورمیانه

ایران؛ عضو فعال در کمیسیون ناوبری دریایی و محیط‌زیست دریایی است.

تین نیوز

رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های آبی (PIANC) گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های همایش بین‌المللی ICOPMAS در ایران به اهداف «پیانک» بسیار نزدیک است و تبادل‌نظر و ارائه دستاوردهای فنی درزمینهٔ مهندسی مدیریت سواحل در این همایش فرصت‌های تازه‌ای را در حوزه زیرساخت‌ها دریایی و همچنین حمل‌ونقل دریایی فراهم می‌کند‌.

به گزارش تین‌نیوز، گیرت وان کاپلن در مراسم افتتاحیه سیزدهمین همایش بنادر، سواحل و سازه‌های دریایی (ICOPMAS ۲۰۱۸) در تهران، گفت: در حال حاضر کشور ایران به‌عنوان عضو فعال در چهار کمیسیون ازجمله کمیسیون ناوبری دریایی و محیط‌زیست دریایی دارای نماینده فعال در پیانک است.

وی بابیان ابن که ایران از زمان عضویت در انجمن جهانی زیرساخت‌های آبی، فعالیت و همکاری قابل‌توجهی در بخش ارائه مقاله‌های علمی داشته است، تصریح کرد: ایران تنها عضو موثر پیانک در منطقه خاورمیانه است.

به گفته رئیس پیانک، همکاری‌های سازمان جهانی دریانوردی (imo)، سازمان بنادرودریانوردی ایران (pmo) و پیانک در یک راستا است و در یک‌جهت به‌منظور تبادل اطلاعات و انتقال تجارب، دانش و فناوری‌های جدید است.

کاپلن افزود: دبیرخانه دائمی همایش ICOPMAS از سال ۲۰۱۰ به‌طور رسمی به‌عنوان عضو واجد شرایط پیانک انتخاب شد.

به گفته وی، پیانک یکی از قدیمی‌ترین سازمان‌های دریایی است که از سال ۱۸۸۵ میلادی تاسیس شده و مسئولیت ارائه مشاوره جهت استانداردها در زمینه ترافیک آبراه‌های قابل کشتیرانی است.

وی گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های همایش بین‌المللی ICOPMAS در ایران به اهداف «پیانک» بسیار نزدیک است و تبادل‌نظر و ارائه دستاوردهای فنی درزمینهٔ مهندسی مدیریت سواحل در این همایش فرصت‌های تازه‌ای را در حوزه زیرساخت‌ها دریایی و همچنین حمل‌ونقل دریایی فراهم می‌کند‌.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.