| کد خبر: 158449 |

◄ آخرین نوآوری‌های صنعت خودرو در نمایشگاه اتومبیل پکن

این رویداد آخرین نوآوری‌های صنعت خودرو را به معرض نمایش گذاشته و همچنین برندهای مختلف خودرو مورد بازدید قرارگرفته و این امر به ارتقا رشد بازار خودرو کمک خواهد کرد.

تین نیوز

نمایشگاه اتومبیل پکن که یکی از بااهمیت‌ترین نمایشگاه‌های این حوزه در چین هست با هدف ایجاد جایگاهی جهانی برای صنعت خودرو و به‌منظور نمایش نوآوری‌های خودرو برگزار می‌شود.

این رویداد آخرین نوآوری‌های صنعت خودرو را به معرض نمایش گذاشته و همچنین برندهای مختلف خودرو مورد بازدید قرارگرفته و این امر به ارتقا رشد بازار خودرو کمک خواهد کرد.

شرکت IMAG  یکی از مجریان برجسته نمایشگاهی است که در سال 1946 شروع بکار کرده و همچنین به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه  نمایشگاه مونیخ به شمار می‌آید. که هرساله به‌طور متوسط برگزاری 30 رویداد در مناطق مهم دنیا را بر عهده دارد که یکی از آن‌ها نمایشگاه اتومبیل پکن هست.

این دوسالانه با تلفیق فرهنگ متنوع خودرو و قسمت‌های مختلف دیگر نمایشگاه، فرصت منحصربه‌فرد تجاری تعاملی برای شرکت‌های خودروسازی و مصرف‌کنندگان به وجود آورد.

گروه کالایی نمایشگاه اتومبیل پکن بدین شرح هست: وسایل نقلیه تجاری،طراحی وسایل نقلیه باهدف تولید و کارکردهای خاص، فن‌آوری و تجهیزات قطعات خودرو، مونتاژ، فن‌آوری نرم‌افزار کامپیوتری اندازه‌گیری خودرو، فن‌آوری‌های جدید منابع انرژی و لوازم تزئینی صنعت خودرو.

این رویداد در سال  2016 و در ده روز برگزاری خود میزبان 85 هزار بازدیدکننده 1600 مشارکت‌کننده، 1179 خودرو شامل 64 خودرو نمایشگاهی با فن‌آوری جدید، 147 وسیله نقلیه باانرژی جدید و با حضور 14هزار  خبرنگار از چین و سراسر دنیا برگزار شد.

بازدیدکنندگان برجسته این رویداد مدیران ارشد، مدیران بین‌المللی و خریداران و عاملان تصمیم‌گیری، هیئت‌های تجاری چین خواهند بود.

41_AutoChina2018CMSHome

این نمایشگاه 14-5 اردیبهشت در پکن برگزار خواهد شد.

اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.