| کد خبر: 158139 |

◄ اعلام زمان برگزاری نمایشگاه خودروسازی و قطعات خودرو مجارستان AutoMotive

نمایشگاه خودروسازی و قطعات اتومبیل رویدادی قابل‌توجه برای تولیدکنندگان این صنعت در شرق و مرکز اروپا به‌حساب می‌آید. در این رویداد بخش صنعتی اتوماسیون، فرایند تولید خودرو از برنامه‌ریزی تا اجرا و همچنین تولید ماشین با فرایند کامل نرم‌افزاری موردبررسی قرار خواهد گرفت.

تین نیوز

نمایشگاه خودروسازی و قطعات اتومبیل رویدادی قابل‌توجه برای تولیدکنندگان این صنعت در شرق و مرکز اروپا به‌حساب می‌آید. در این رویداد بخش صنعتی اتوماسیون، فرایند تولید خودرو از برنامه‌ریزی تا اجرا و همچنین تولید ماشین با فرایند کامل نرم‌افزاری موردبررسی قرار خواهد گرفت.

 بازدیدکنندگان این نمایشگاه واردکنندگان، عمده‌فروشان، تأمین‌کنندگان بخش خودرو، تولیدکنندگان، فروشندگان خودرو، پرسنل آژانس‌های بازاریابی خواهند بود.

این نمایشگاه با 50 سال سابقه اولین بار در سال  1967 و در مرکز نمایشگاهی HUNGEXPO بوداپست برگزارشده است.

گروه کالایی نمایشگاه خودروسازی و قطعات اتومبیل بوداپست به هفت گروه تقسیم می‌شوند که شامل تولیدکنندگان موتور خودرو، تحقق و توسعه، تأمین‌کنندگان ساخت موتور خودرو، انفورماتیک صنعت خودرو، تدارکات، طراحی و اجرای خط تولید، حفاظت از محیط‌زیست خواهد بود.

مشارکت‌کنندگان دوره قبلی این نمایشگاه در سال 2017 کارخانه‌های خودروسازی آئودی، مرسدس، اپل، سوزوکی، غرفه دارانی از 12 کشور دنیا، مشارکت‌کنندگان جدید از آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، سوئیس و تایوان بوده‌اند.

اهمیت این نمایشگاه بابت حضور 10 هزار کارشناس حرفه‌ای که شرکای تجاری بالقوه‌ای هم هستند، امکان خدمات سفارشی برای افزایش بهره‌وری، پشتیبانی حرفه‌ای گسترده است.

webkreativ_855x2732

 

زمان برگزاری این نمایشگاه 27-25 مهر سال  آینده در مرکز نمایشگاهی HUNGEXPO بوداپست خواهد بود.اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.