| کد خبر: 158060 |

◄ برترین نمایشگاه لجستیک در مسکو برگزار می‌شود

این نمایشگاه اولین بار در سال 1996 با همکاری وزارت راه و ترابری و حمل‌ونقل روسیه و فدراسیون بین‌المللی ترخیص کالا برگزار شد و از آن زمان تا حال مورد حمایت این دو بخش قرار گرفته است.

تین نیوز

نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک یکی از جامع‌ترین نمایشگاه‌های این حوزه بوده و در این رویداد فعالان بخش زنجیره تأمین و توزیع بین‌المللی کشورهای مشترک‌المنافع (CIS) و روسیه گرد هم خواهند آمد.

 این نمایشگاه اولین بار در سال 1996 با همکاری وزارت راه و ترابری و حمل‌ونقل روسیه و فدراسیون بین‌المللی ترخیص کالا برگزار شد و از آن زمان تا حال مورد حمایت این دو بخش قرار گرفته است.

 نمایشگاه مذکور جوایز بی‌شماری را از طرف اتاق بازرگانی و صنعت روسیه و اتحادیه مشارکت‌کنندگان و برگزارکنندگان نمایشگاه دریافت کرده است. این نمایشگاه برترین نمایشگاه برگزارشده با موضوع حمل‌ونقل، ترخیص و حمل بار، انبارداری و لجستیک به شمار می‌رود.

55 درصد  بازدیدکننده‌های این نمایشگاه تازه‌وارد هستند و 52 درصد از آن‌ها نیز بازدیدکننده سالیانه این رویداد بوده‌اند. همچنین 14 هزار و 745 متخصص از 76 منطقه روسیه و 53 کشور در سال 2017 در این نمایشگاه شرکت کرده بودند.  

بخش‌های فعال در نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و مدیریت زنجیره تأمین و توزیع مسکو، حمل‌ونقل، خدمات لجستیکی، زیرساخت‌های حمل‌ونقل، لوازم تجهیزات، خدمات تأمین مالی، فناوری اطلاعات خواهد بود.

TransRussia2018

نمایشگاه حمل‌ونقل و لجستیک 30-28 فروردین‌ماه سال آینده در مسکو برگزار خواهد شد. اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.