| کد خبر: 257280 |

صدور پیش پروانه ساخت ۴ شهرک در استان البرز

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان آغاز نشست های پیگیری ساخت شهرک ها گفت: پیش پروانه ساخت ۴ شهرک در استان البرز صادر شده است.

تین نیوز

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان آغاز نشست های پیگیری ساخت شهرک ها گفت: پیش پروانه ساخت ۴ شهرک در استان البرز صادر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه در نشست های پیگیری ساخت شهرک ها آخرین وضعیت شهرک ها و مصوبات مربوط به آن ها بررسی و پیگیری خواهد شد، گفت: در هر جلسه سعی می کنیم مورد به مورد به بررسی آخرین وضعیت شهرک های مصوب بپردازیم و چالش های موجود بر سر راه ساخت آنها را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه ساخت شهرک های مسکونی یکی از اولویت های وزارت راه و شهرسازی در جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، افزود: در این جلسات چالش های زیرساختی، مسائل شهرسازی، جمعیتی، اقلیمی و فرهنگی هر شهرک بررسی خواهد شد.

مالکی با بیان اینکه برای ۴ شهرک در استان البرز پیش پروانه ساخت صادر شده است، ادامه داد: از این میان برای دو شهرک اشتهارد و نظر آباد طرح جامع تهیه شده است.

وی در پایان گفت: سیاست ساخت شهرک اگر همراه با رعایت ضوابط و شرایط منطقه ای و بومی ساکنان آن باشد از سیاست های بسیار موفق در تولید و تامین مسکن اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، ساخت شهرک های مسکونی از سیاست های دولت سیزدهم در تامین و حل مشکل مسکن در کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.