| کد خبر: 234248 |

◄ اولویت نخست وزیر راه و شهرسازی مسکن است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت ها کاری وزیر جدید با توجه به قول رئیس جمهور مسکن است و امیدواریم در حوزه راه ها خصوصا راه های روستایی شاهد تحول باشیم.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت ها کاری وزیر جدید با توجه به قول رئیس جمهور مسکن است و امیدواریم در حوزه راه ها خصوصا راه های روستایی شاهد تحول باشیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامعلی کوهساری درباره معرفی رستم قاسمی به عنوان گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: قاسمی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی انتخاب مناسبی است آن هم به خاطر تجربیات کاری و توانمندی هایی که دارد.

‌وی با بیان اینکه قاسمی یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت راه و شهرسازی بود، افزود: قاسمی تجربه وزارت نفت را نیز در کارنامه کاری خود  دارد که قابل اعتناست و ان شاء الله در جلسه رای اعتماد، با آرای حداکثری نمایندگان برای تصدی این سمت انتخاب خواهد شد.

کوهساری با اشاره به برنامه‌های گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: قاسمی برنامه های مناسب و مطلوبی را در حوزه های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس ارائه کرد؛ نمایندگان این برنامه ها را پسندیدند. قاسمی در صورت انتخاب، همراهی  کمیسیون عمران را خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در کشور وجود دارد، همچنین شایستگی و توانایی های بالای قاسمی از ایشان انتظار بالایی برای ایجاد تحول در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس درباره اولویت کاری وزیر راه و شهرسازی جدید نیز گفت: لازم است با توجه به وضعیت کنونی کشور، یکی از اولویت ها کاری وزیر جدید، تهیه مسکن باشد آن هم طبق قولی که رئیس جمهور برای تولید یک میلیون واحد مسکونی در سال دادند. همچنین امیدواریم در حوزه  راه ها خصوصا راه های روستایی شاهد تحول باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.