| کد خبر: 225616 |

ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر متقاضی مسکن ملی در مرحله سوم، خبر داد و گفت: پالایش‌ها همزمان با ثبت‌نام آغاز شد که به زودی برای متقاضیان حائز شرایط پیامک ارسال می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر متقاضی مسکن ملی در مرحله سوم، خبر داد و گفت: پالایش‌ها همزمان با ثبت‌نام آغاز شد که به زودی برای متقاضیان حائز شرایط پیامک ارسال می‌شود.

به گزارش تین نیوز، پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آمار ثبت‌نامی‌های مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن را که از ۱۸ تا ۲۵ دیماه اقدام به ثبت‌نام کردند، اعلام کرد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از ثبت‌نام ۲۲۳ هزار و ۹۰۵ نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و گفت: پالایش‌ها همزمان با ثبت‌نام آغاز شد که همانند دوره‌های قبل به واجدان شرایط پیامک ارسال می‌شود تا نسبت به تکمیل مدارک و آورده خود، اقدام کنند.

وی در بیان جزئیات تعداد ثبت‌نامی‌ها به تفکیک استان، توضیح داد: در آذربایجان‌غربی، ۱۵ هزار و ۵۶۴ نفر، اردبیل ۳ هزار و ۵۰۶ نفر، اصفهان ۱۵ هزار و ۶۱۲ نفر، ایلام ۲ هزار و ۷۷۴ نفر، بوشهر یک‌هزار و ۸۷۸ نفر، تهران ۵۶ هزار و ۴۳۹ نفر، خراسان‌جنوبی ۶۴۴ نفر، خراسان‌رضوی ۱۹ هزار و ۶۶۶ نفر، خراسان‌شمالی ۸ هزار و ۳۷ نفر، ثبت‌نام کردند.

به گفته اصلانی، در استان های خوزستان ۱۰ هزار ۶۹۹ نفر، سمنان یکهزار و ۳۱۰ نفر، سیستان‌و‌بلوچستان یکهزار و ۸۲۶ نفر، فارس ۱۴ هزار و ۴۶۰ نفر، قزوین ۱۷ هزار و ۱۸۴ نفر، کرمان ۲۲ هزار و ۸۶۹ نفر، کهگیلویه‌و‌بویراحمد ۳ هزار و ۹۱۶ نفر، گیلان ۶ هزار و ۷۱۵ نفر، لرستان ۶ هزار و ۸۰۹ نفر، مازندران ۳ هزار و ۴۵ نفر، مرکزی ۲ هزار و ۸۳۶ نفر، هرمزگان ۲ هزار و ۱۲۰ نفر، و همدان ۵ هزار و ۹۹۶ نفر ثبت نام کردند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.