| کد خبر: 219896 |

احداث ۱۴ هزار مسکن ملی در پردیس

برای شهر جدید پردیس ۱۴ هزار واحد اقدام ملی تعریف شده که ۱۱ هزار واحد توسط تعاونی های مسکن احداث می‌شود و ۳۰۰۰ واحد در قالب ثبت نام ساخته خواهد شد.

تین نیوز

برای شهر جدید پردیس ۱۴ هزار واحد اقدام ملی تعریف شده که ۱۱ هزار واحد توسط تعاونی های مسکن احداث می‌شود و ۳۰۰۰ واحد در قالب ثبت نام ساخته خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید پردیس به قوت خود باقی است. چند روز پیش محسنی بندپی - استاندار تهران - گفته بود که به علت گسل های شرق استان اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهر پردیس منتفی است و این طرح با الحاق ۴۴۰ هکتار به اراضی شهر پرند در این شهر عملیاتی خواهد شد.

در پی این خبر، مهدی هدایت - مدیرعامل شرکت عمران پردیس - اعلام کرد که مردم به هیچ عنوان نگران نباشند و ساخت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است.

هدایت، امروز به ایسنا گفت که در پردیس ۱۱ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن از طریق واگذاری زمین با تعهد ساخت به تعاونی های مسکن که اعضای آن واجد شرایط طرح اقدام ملی هستند احداث خواهد شد و ۳۰۰۰ واحد نیز در بخش ثبت نامی  ساخته می شود.

او اظهار کرد که ظرفیت ۱۴ هزار واحدی افزایش نخواهد یافت.

هدایت، ۱۶ شهریورماه امسال نیز درباره قیمت هر متر مربع طرح اقدام ملی مسکن در پردیس گفته بود که با توجه به هزینه‌های کنونی قیمت واحدها متری ۳ میلیون تومان است.

از طرف دیگر حدود ۸۲ هزار واحد مسکن مهر در پردیس جانمایی شده که تاکنون ۴۵ هزار واحد افتتاح شده، ۲۱ هزار واحد تا پایان آبان ماه تحویل خواهد شد، از ۱۶ هزار واحد باقی مانده ۱۰ هزار واحد تا پایان سال جاری و ۶۰۰۰ واحد که دارای معارض حقوقی بوده و البته مشکلشان حل شده در سال آینده افتتاح می شود. بدین ترتیب تا پایان امسال ۹۵ درصد واحدهای مسکن مهر پردیس تحویل می‌شود.

عملیات آغاز پروژه مترو تهران - پردیس هم پس از انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا (ص) قرار است امسال محقق شود. زمان اجرای پروژه ۵ سال تخمین زده می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.