| کد خبر: 231561 |

عملیات ۳ طرح اقدام ملی مسکن در ساوه کلید خورد

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: عملیات طرح بزرگ ۳۸۴ واحدی و ۴۸۴ واحدی در کوی فجر ساوه و ۹۸۰ واحدی در شهرک شهید بهشتی این شهر کلید خورد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: عملیات طرح بزرگ ۳۸۴ واحدی و ۴۸۴ واحدی در کوی فجر ساوه و ۹۸۰ واحدی در شهرک شهید بهشتی این شهر کلید خورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، احمد مر زبان ظهر چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان مرکزی در اراک، با اشاره به اینکه طرح‌های که بر اساس دستورالعمل وزیر راه و شهرسازی در استان مرکزی عملیات آنان آغاز شده با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: عملکرد اقدام ملی مسکن همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی آغاز شده است و زمین مورد نیاز نیز بیش از سهمیه ابلاغی با تعامل بین بخشی تأمین شده است.

وی با بیان اینکه طرح انتهای خیابان هپکو اراک نیز با روند خوبی دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد عملیات زیرسازی و جدول گذاری این منطقه انجام شده و کار شبکه فاضلاب هم به اتمام رسیده و آبرسانی در حال انجام است.

وی افزود: کوی شهید سلیمانی اراک نیز ۳۵۴۰ واحد ظرفیت ساخت دارد که از این واحدها پروانه ساخت و ساز برای ۳۲۸ واحد در هشت بلوک ۱۴ طبقه و ۸ پلاک ۱۲ طبقه نیز صادر شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: فاز سوم طرح توسعه و اهداف بازآفرینی با ظرفیت ۲۷۰ واحد در کوی باغ خلج اراک در راستای تحقق اهداف بازآفرینی شهری رقم خورده و طرح غدیر نیز با ظرفیت ۶۰۰ واحد در کوی کوثر در حال ترانشه برداری برای انجام فندانسیون است.

مرزبان بیان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان اوقاف کشور در راستای اقدام ملی مسکن منعقد شده که در بر اساس مفاد آن ۷۰ هکتار اراضی حدفاصل دانشگاه پیام نور اراک و حوزه علمیه خاتم الانبیا به محدوده شهری اضافه می‌شود. وی عنوان کرد: پیش‌بینی شده هشت هزار و ۱۰۰ واحد در این محدوده ساخته شود و امید می‌رود که امکان ثبت نام در هفته‌های آتی فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.