| کد خبر: 189570 |

مترو به نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌رسد

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از استقبال شهردار تهران، شورای شهر پایتخت و شرکت مترو برای احداث ایستگاه مترو در محوطه نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از استقبال شهردار تهران، شورای شهر پایتخت و شرکت مترو برای احداث ایستگاه مترو در محوطه نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، بهمن حسین‌زاده در خصوص رایزنی با شهرداری تهران به‌منظور احداث ایستگاه مترو در نمایشگاه بین‌المللی تهران اظهار کرد: ما این درخواست را با شهرداری تهران مطرح کردیم و شهردار تهران نیز از این موضوع استقبال کردند و شورای شهر نیز توافق لازم را داشته است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران ادامه داد: در حال حاضر با همکاری همکارانمان و مسئولان شرکت مترو، به‌دنبال جانمایی مناسب برای ایستگاه نمایشگاه بین‌المللی هستیم.

وی افزود: همچنین در مذاکراتی که روز شنبه انجام گرفت، همکاران ما یک گروه سرمایه‌گذار خارجی به شهرداری تهران را معرفی کردند و قرار شد بیزینس پلن مشارکت آن‌ها تدوین و به مسئولان شهرداری ارائه شود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون  مترو و شورای شهر تهران آمادگی خود را اعلام کرده‌اند و در حال حاضر مطالعات برای اجرایی شدن این موضوع در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی و مردم این منطقه نباید از این امکان محروم شوند گفت: چرا باید به این دلیل که قبلاً عده‌ای چشم بد به زمین‌های نمایشگاه بین‌المللی داشتند، مردم این منطقه از نعمت مترو محروم شوند؟

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در پایان با تأکید بر اینکه به‌دنبال اجرایی کردن هرچه سریعتر احداث ایستگاه مترو در محوطه نمایشگاه بین‌المللی تهران است ابراز کرد: ما قطعاً به‌دنبال رسیدن مترو به نمایشگاه بین‌المللی تهران هستیم و حاضریم حتی بخشی از هزینه‌های آن را نیز متقبل شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.