| کد خبر: 269319 |

آماده‌باش ناوگان حمل‌ ونقل عمومی بین‌ شهری مازندران برای سفرهای نوروزی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آغاز پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی از ۱۷ اسفند خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از آغاز پیش فروش بلیط سفرهای نوروزی از ۱۷ اسفند خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، مصطفی قدمیدر جمع خبرنگاران اعلام کرد: امسال به دلیل همزمان شدن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان عرضه بلیط اینترنتی و حضوری از۱۷ اسفند آغاز شد.

وی تشدید نظارت بر فعالیت شرکت ها و ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافری را خاطرنشان کرد و گفت: نظارت بر عملکرد شرکت های حمل و نقل با تاکید بر توقف ناوگان تحت پوشش در زمان و مکان مناسب برای ادای فریضه نماز، صرف غذا و همچنین استفاده از مجتمع های خدماتی ورفاهی بین راهی، هماهنگی با پلیس راهور به منظور اعمال نظارت کافی در خصوص جلوگیری از سوار و پیاده نمودن مسافران در محدوده شهری و خارج از پایانه های مسافری، فعالیت موثر مدیران فنی شرکت ها و موسسات حمل و نقل در اعمال نظارت بیشتر جهت تایید سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر، کنترل تجهیزات ایمنی ناوگان های حمل و نقل عمومی مسافری از قبیل وسایل گرمایشی، زنجیرچرخ، برگ معاینه فنی معتبر، کپسول آتش نشانی، جعبه کمک های اولیه و مثلث شبرنگ مورد توجه و بازرسی ویژه قرار می گیرد.

به گفته قدمی، بکارگیری ناوگان عمومی فاقد شرایط لازم ممنوع است و تصمیم گیری در خصوص ممنوعیت ارائه سرویس دربستی اتوبوسی در روزهای خاص در طرح نوروز ۱۴۰۳ برعهده این اداره کل لست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران در پایان از آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان برای سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: همه تلاش دست اندر کاران بخش حمل ونقل مسافر استفاده از تمام ظرفیت های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.