| کد خبر: 266167 |

اعمال محدودیت‌ های ترافیکی در راه های مازندران

محدودیت های ترافیکی از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه در راه های مازندران اعلام می شود.

تین نیوز

محدودیت های ترافیکی از ظهر چهارشنبه تا صبح شنبه در راه های مازندران اعلام می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت های ترافیکی پلیس راه از امروز چهارشنبه ۶ دی تا شنبه ۹ دی در جاده های مازندران اعمال می شود.

محدودیت ترافیکی جاده کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۶ دی از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد یکطرفه می شود.

رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۸ دی، از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محدودیت ترافیکی جاده هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۸ دی در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

وسیله نقلیه سنگین:

جاده کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

جاده هراز:

رفت و آمد همه تریلرها از محور هراز در روز چهارشنبه ۶ دی کماکان ممنوع است. آمد وشد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۶ دی و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ دی از جاده هراز ممنوع است.

موتور سیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا از ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹ دی از محورهای کرج - چالوس، هراز، سوادکوه بالعکس ممنوع است.
تبصره: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اجرای محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در جاده های استان خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تردد در ساعت و یا نحوه اجرا متحمل خواهد بود. مسافران و رانندگان می توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه ها، انسدادها یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.