| کد خبر: 257011 |

پرواز ساری به مقصد اکتائو راه اندازی شد

با راه اندازی خط پروازی جدید در مسیر ساری-اکتائو (قزاقستان) نخستین هواپیما به مقصد این کشور امروز سه‌شنبه از فرودگاه بین المللی ساری پرواز کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های مازندران از راه اندازی خطوط پروازی جدید خارجی در این فرودگاه خبرداد و گفت: در راستای توسعه گردشگری و حسب رویکرد دولت مردمی، خط پروازی در مسیر ساری-اکتائو (قزاقستان) برقرار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، در فرودگاه ساری، هفتگی ۷۰ تا ۹۵ سورتی پرواز در مسیرهای پروازی تهران، مشهد، شیراز، بندرعباس، کیش، اهواز، عتبات عالیات، عربستان انجام می شود و تاکنون خط پرواز خارجی این فرودگاه به عربستان و عتبات عالیات خلاصه می شد.

سعدالله وطن خواه درباره پرواز نخستین هواپیما از فرودگاه ساری به مقصد اکتائو افزود: این هواپیما با ۵۰ مسافر از ساری به کشور قزاقستان پرواز کرد و پرواز برگشت نیز از اکتائو به ساری ظهر امروز با همین تعدا مسافر وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

وی اضافه کرد: پرواز در مسیر ساری - اکتائو کشور قزاقستان و بالعکس در روزهای سه شنبه مورخه ۱۶ و ۳۰ خردادماه برنامه ریزی شده است و پرواز امروز انجام شد.

مدیرکل فرودگاه های مازندران ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک مسیر ساری - آستراخان (روسیه) از فرودگاه دشت ناز انجام شود.

وطن خواه توسعه مسیرهای هوایی را از راهبردهای این اداره کل در فرودگاه های استان مازندران در راستای تدابیر و سیاست های کلان استان و محورهای گردشگری کشور برشمرد.

وی افزود :در آینده نزدیک نیز با توجه به صدور مجوز مرز هوایی رامسر شاهد برقراری پروازها در مسیر رامسر - مسقط (عمان) خواهیم بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.