| کد خبر: 251650 |

پیشرفت مازندران در گرو توسعه صنعت حمل و نقل آن است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در نشست بررسی مشکلات و مسائل مربوط به تشکل های صنفی بخش حمل و نقل کالا و مسافر این استان عنوان نمود: پیشرفت مازندران در گرو توسعه صنعت حمل و نقل آن است

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در نشست بررسی مشکلات و مسائل مربوط به تشکل های صنفی بخش حمل و نقل کالا و مسافر این استان عنوان نمود: پیشرفت مازندران در گرو توسعه صنعت حمل و نقل آن است

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، رضا علیخانی اظهار داشت: مسائل روز انجمن ها و تشکل های صنفی کارگری و کارفرمایی بخش حمل و نقل کالا و مسافر استان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی مهم ترین مسائل و مشکلات انجمن ها و تشکل های صنفی کارگری وکارفرمایی بخش کالا و مسافر در شرایط کنونی را تامین و توزیع لاستیک و سوخت مورد نظر ناوگان و نظارت بر آنها عنوان نمود تاکید کرد: انعکاس مشکلات و گزارش مستمر و به موقع، بازدیدهای میدانی و نظارت دقیق ، به شفافیت و اجرای بهتر قوانین بسیار کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد:  برای جلوگیری از بروز مشکلات و ضررو زیان های احتمالی در این دو بخش، اسناد و دستورالعمل های ابلاغی به صورت شفاف اطلاع رسانی شود تا رانندگان و مالکان ناوگان با آگاهی کامل از قوانین روز به حمل و نقل و جابه جایی مسافر و کالا بپردازند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: باید به مازندران به دلیل دارا بودن تمامی ساختارها در بخش حمل و نقل توجه ویژه شده و اعتباراتی کافی و مناسب به این استان تخصیص داده شود ، چرا که صنعت حمل و نقل میتواند در زمینه توسعه و شکوفایی این استان بسیارکارساز و گره گشا باشد.

وی در ادامه به شبکه حمل و نقل عمومی استان اشاره و اظهارداشت : خوشبختانه شبکه حمل و نقل جاده ای استان در دو حوزه "جابه جایی کالا و مسافر" با همت و تلاش تشکل های صنفی حمل و نقل استان و نظارت دقیق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شرایط مطلوبی داشته که جا دارد از تمامی دست اندرکاران حوزه حمل و نقل و تمامی تشکل های صنفی این دو حوزه ( کالا و مسافر ) قدردانی شود.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نیز در این نشست اظهار داشت : مسائل و مشکلات کارکنان بخش حمل ونقل کالا و مسافر با جدیت درمجموعه در حال پیگیری بوده و تلاش می شود این مشکلات به حداقل ممکن برسد چرا که جایگاه این بخش در زنجیره اقتصاد کشور بر کسی پوشیده نیست و نقش آن در تامین و توزیع مایحتاج عمومی به عنوان واسط بین بخش تولید با بخش مصرف کننده نهایی نقشی بی بدیل است .

جهانیان افزود: نیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حل مشکلات فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر به خصوص رانندگان زحمت کشی است که زمان زیادی را در شرایط سخت و دور از خانواده سپری می کند و عمدتا با مشکلاتی از قبیل لاستیک و همچنین عدالت در ارایه بار روبرو هستند .

وی با اشاره به حفظ ایمنی قبل از سفر بعنوان یک اولویت ، بر نظارت و دقت و رعایت موضوع فوق توسط مدیران فنی شرکت ها به طور کامل تاکید کرد و افزود : مشکلات و مطالبات رانندگان باید با هم افزایی و همراهی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و خود رانندگان حل شود و انجمن های رانندگان بر اساس اساسنامه انجمن مطالبات این بخش را دنبال کنند . خوب است تا شرکت های حمل و نقل استان به سمت استفاده از ابزارهای موثر در حوزه فناوری اطلاعات حرکت سریعتری را داشته باشند زیرا سرعت رشد در این زمینه بسیار بالاست و ما نیازمند به روزرسانی خود هستیم .

گفتنی است ؛ در این نشست اعضای تشکل های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان مشکلات و دغدغه های خود را عنوان و پیشنهادات خود را به اعضای جلسه به عنوان متولی بخش حمل و نقل جاده ای استان ارائه نموده و خواستار افزایش تعامل دوطرفه شدند .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.