| کد خبر: 248857 |

تشریح آخرین وضعیت ۴ نقطه آزادراهی در مازندران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به تشریح آخرین وضعیت چهار نقطه آزادراهی در استان پرداخت و گفت: این پروژه از غرب تا شرق استان کشیده می شود.

تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به تشریح آخرین وضعیت چهار نقطه آزادراهی در استان پرداخت و گفت: این پروژه از غرب تا شرق استان کشیده می شود.

سید محمد نظری با اشاره به انجام عملیات چهارخطه شدن محور ساری - گلوگاه اظهار داشت: این طرح در حال تکمیل و توسعه و تعریض است.

وی با بیان این که آزادراه شرق به غرب از شیرگاه تا میاندرود در دست اجرا است، گفت: برای برون رفت از گره های ترافیکی ساخت این آزادراه در دستور کار قرار دارد و مطالعه چهار نقطه آن به پایان رسیده است.

وی با عنوان این که شرکت احداث و کنسرسیومی از هفت بانک برای اجرای آزادراه غرب مازندران حدفاصل چالوس تا رامسر تشکیل شده است، گفت: به زودی عملیات آزادراهی این نقطه آغاز می شود.

نظری یادآور شد: عملیات آزادراه در قائمشهر تا میاندرود به طول ۴۴.۵ کیلومتر از دیگر طرح ها است و مسیر اجرای پروژه تملک و بازگشایی شده و پیمانکار نیز خاتم الاوصیاء است و به زودی عملیات کلنگ زنی آن انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: عملیات عمرانی آزادراهی در محور قائمشهر تا بابل در حال دریافت مجوز است و پس از آن به مرحله اجرا می رود و برای فاز آمل تا چالوس نیز تقاضای ابلاغ صورت گرفته است.

وی با اظهار این که ۸۵ درصد ترددها زمینی، پنج درصد هوایی و مابقی ریلی است، گفت: به دلیل پایین بودن ظرفیت حمل ونقلی محورهای استان پاسخگوی حجم بالای تردد و ترافیک نیست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: بازار
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.