| کد خبر: 218890 |

افزایش ۲۰ درصدی تلفات رانندگی در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شمار تلفات ناشی از تصادفات در ماه مرداد را ۷۲ نفر ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه قبل رشد ۲۰ درصدی داشته است.

تین نیوز

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران شمار تلفات ناشی از تصادفات در ماه مرداد را ۷۲ نفر ذکر کرد و گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه قبل رشد ۲۰ درصدی داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی عباسی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال را ۷۲ نفر شامل ۶۰ مرد و ۱۲ زن ذکر کرد و گفت: این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشت.

عباسی تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه، یرون شهری ۴۵ نفر، محور درون شهری ۲۴ نفر، و راه روستایی ۳ نفر را در برمی‌گیرد و همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری با ۱۶، بابل با ۱۰ و آمل با ۶ فوتی و شهرهای نکا و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است.

وی یادآور شد: از مجموع متوفیان ۲۰ نفر عابر، ۲۰ نفر راننده، ۱۸ سرنشین ،۱۳ موتور سوار و یک نفر دوچرخه سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سال جاری، هزار و ۱۴۹ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش داشته است.

عضو شورای قضائی استان تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات مؤثر باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.