| کد خبر: 188944 |

ادامه محدودیت‌های ترافیکی از روز دوشنبه ۶ خرداد در جاده مازندران

رییس پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه جاده‌های هراز و کندوان روز دوشنبه ۶ خرداد ماه یک طرفه می‌شود.

تین نیوز

رییس پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه جاده‌های هراز و کندوان روز دوشنبه ۶ خرداد ماه یک طرفه می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه جاده‌های هراز و کندوان روز دوشنبه ۶ خرداد ماه یک طرفه می‌شود، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه در روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در روز دوشنبه ۶ خرداد ماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز دوشنبه  ۶ خرداد تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۷ خرداد از رودهن به سمت آمل  ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ روز دوشنبه ۶ خرداد تا ۲ بامداد روز سه شنبه ۷ خرداد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

وی گفت: در جاده کندوان آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در جاده هراز آمد وشد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز دوشنبه ۶ خرداد از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.