| کد خبر: 188845 |

جمعه‌های شلوغ در محورهای مازندران

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال ادامه دارد.

تین نیوز

 رئیس پلیس راه مازندران گفت: جمعه شلوغی را در محورهای مازندران پیش رو داریم که به همین دلیل بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، علیرضا قدمی اظهار کرد: معمولاً پنج‌شنبه‌ها ترافیک در محورهای مازندران به‌صورت پرحجم بوده اما روز گذشته شاهد ترافیک سنگینی در محورهای مازندران بودیم.

وی با اشاره به اینکه جمعه شلوغی را در محورهای مازندران پیش رو داریم، افزود: به همین دلیل بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی و یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته نیز در محورهای مازندران در حال اجراست، اضافه کرد: تردد تریلی کماکان از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنج‌شنبه و ساعت ۶ تا دو بامداد روزهای جمعه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل از  ساعت ۱۷ تا دو بامداد روزهای جمعه و دوشنبه از سمت رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ تا دو بامداد همان روز از آب اسک به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان اشاره کرد و یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای جمعه و دوشنبه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روزها ازمرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین باتوجه به فصل کشاورزی و همچنین تردد مسافران بحث اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر در دستور کار قرار دارد که براساس وضعیت ترافیک اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تأکید بر رعایت سرعت مطمئنه، خاطرنشان کرد: باوجود توصیه‌ها و هشدارها همواره مواردی از تصادفات به‌دلیل عدم تخطی از سرعت مطمئنه را شاهد هستیم که لازم است رانندگان با توجه به این مساله مهم سلامت خود و خانواده را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.