| کد خبر: 265185 |

تعریض و ایمن سازی پل آبرو محور روستایی قاهان- نویس اجرا شد

طرح تعریض و ایمن سازی پل آبرو محور قاهان- نویس بخش قاهان شهرستان جعفرآباد اجرا شد.

تین نیوز

 

مسعود زوارزاده سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان جعفرآباد گفت: با نصب ۱۰ شاخه لوله بتنی به قطر یک متر، پل آبرو محور قاهان- نویس به عرض۱۶ متر و طول ۲۰۰ متر تعریض و قوس خطرناک این محور حذف شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، زوارزاده با بیان این مطلب که بخش قاهان از مناطق کوهستانی و در زمره ییلاقات استان است، تصریح کرد: تامین ایمنی و تسهیل سفرهای برونشهری در نقاط کوهستانی و برفگیر، مستلزم برنامه ریزی و اجرای طرح های مرتبط با بارش های فصلی و وقوع یخبندان در سطوح جاده ای است.

وی اضافه کرد: در قالب طرحی امانی با مشارکت شورای روستای نویس و خیرین راهساز، نسبت به احصا موارد نیاز پل لوله ای محور قاهان- نویس اقدام شد.

زوارزاده ادامه داد: پس از بررسی صورت گرفته، با هدف تامین ایمنی محور قاهان- نویس و جلوگیری از حوادث محتمله، عملیات تعریض و حذف قوس در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستانم جعفرآباد درخصوص اقدامات فنی جهت تعریض، حذف قوس و جلوگیری از انسداد مسیل های فصلی درمحور قاهان-نویس اظهار کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته و احصا نیازمندی های طرح مذکور، ۱۰ شاخه لوله بتنی به قطر یک متر، تهیه و در بستر دهانه پل به صورت دوبل بارگذاری شد. 

زوارزاده ادامه داد: با نصب و استقرار لوله های بتنی، عرض پل از ۸ متر به دو برابر یعنی ۱۶ متر افزایش یافته و عملا قوس مسیر دراین قطعه از محور حذف شد. 

وی توضیح داد: طول مسیر اجرایی پروژه افزون بر ۲۰۰ متر و عرض آن با احتساب ۸ متر تعریض به ۱۶ متر افزایش یافت. 

زوارزاده با یادآوری این مطلب که جهت انجام طرح، نسبت به اجرای عملیات بارریزی با حجم گسترده و بتن ریزی اقدام شده گفت: ۸ نفر عوامل فنی ضمن بهره مندی ازپنج دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، طی بازه زمانی یک ماهه ای این طرح مهم جاده ای را اجرا و به انجام رسانیده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.