| کد خبر: 262174 |

وانت بارهای سطح شهر قزوین ساماندهی می شوند

شهردار قزوین از اجرای عملیات جمع آوری وانت بارها در چهارراه کوثر شهر قزوین خبر داد و گفت: در راستای رفع سد معبر که منجر به تضعیف حقوق شهروندی می شود، عملیات جمع آوری وانت بارها در چهارراه کوثر به انجام رسید.

تین نیوز

مهدی صباغی از اجرای عملیات جمع آوری وانت بارها در چهارراه کوثر شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: در راستای رفع سد معبر که منجر به تضعیف حقوق شهروندی می شود، عملیات جمع آوری وانت بارها در چهارراه کوثر توسط واحد اجراییات منطقه چهار با حضور عوامل نیروی انتظامی به انجام رسید.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، صباغی افزود: وانت بارهای سطح شهر به مکان های مجاز و پیش بینی شده توسط شهرداری قزوین هدایت و ساماندهی می شوند.

شهردار قزوین از لکه گیری و آسفالت ۱۶ هزار مترمربع از معابر ناحیه امامزاده علی (ع) در شش ماه نخست سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: لکه گیری و آسفالت و رفع مشکلات روکش معابر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

صباغی اضافه کرد: در راستای پیگیری مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم و آسفالت ریزی و لکه گیری آسفالت معابر در منطقه یک تا پایان سال ادامه دارد.

وی از ادامه طرح تعمیر و رنگ آمیزی تجهیزات سرویس های بهداشتی همچون لوله ها، در و پنجره ها در سطح شهر قزوین خبر داد و تصریح کرد: به رغم اقدامات و مراقبت های انجام شده، وقوع بعضی ناهنجاری های اجتماعی موجب آسیب به تجهیزات و تأسیسات سرویس های بهداشتی می شود.

شهردار قزوین از آماده سازی معابر فرعی در منطقه سه شهرداری خبر داد و تاکید کرد: عملیات عمرانی در این معبر شامل تراش آسفالت، خاکبرداری و بسترسازی است و هم اکنون اجرای عملیات بیس ریزی در حال اجرا است.

شهردار قزوین با اشاره به اجرای عملیات همسطح سازی و بتن ریزی میدان شورا، گفت: با توجه به اتمام تخریب بتن، خاک برداری، جابه جایی علائم ترافیکی، عملیات درناژ، قلوه ریزی، بتن ریزی و همسطح سازی میدان شورا در حال اجرا است.

صباغی افزود: عملیات اصلاح هندسی میدان شورا (تبدیل به چهار راه) با افزایش ماشین آلات عمرانی شتاب بیش تری به خود گرفته و بدون وقفه در حال اجرا است.

صباغی از ترانشه ریزی خیابان فلسطین واقع در منطقه چهار خبر داد و تصریح کرد: با توجه به جاگذاری کابل برق توسط اداره برق استان قزوین، اجرای عملیات روکش آسفالت دستی حدفاصل چهارراه بنیاد شهید تا چهارراه عمران به منظور تسهیل در تردد خودروها، کاهش ترافیک شهری و عبور و مرور و رفاه حال شهروندان در حال اجرا است.

وی از ادامه روکش آسفالت در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اظهار کرد: عملیات لایه دوم روکش آسفالت در مساحت ۱۹ هزار و ۸۰۰ مترمربع با پیشرفت ۵۰ درصد انجام شده و هم اکنون نیز در دست اجرا است.

شهردار قزوین ادامه داد: با هدف افزایش ایمنی تردد خودروهای عبوری و جلوگیری از واژگونی خودروها در کمربندی شرق، عملیات نصب گاردریل در لوپ جنوب شرق پل ولایت تکمیل شد.

صباغی تاکید کرد: در ادامه طرح نوسازی امکانات تفریحی بوستان ها و به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب، قطعات پلی اتیلنی شکسته و تاب های زنجیری معیوب و ناایمن بوستان لاله تعویض و نوسازی شد.

وی از روکش آسفالت دستی در سطح منطقه سه خیابان ورزشگاه شمس آذر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به آماده سازی توسط پیمانکار منطقه سه اجرای روکش آسفالت دستی این معبر با مساحت تقریبی ۶۰۰ مترمربع به سازمان عمران شهرداری قزوین محول، و به اتمام رسید.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه تعداد ۱۳ نقطه برای جایگاه سوخت تک سکو در شهر قزوین شناسایی شده است تا به شیوه سرمایه گذاری احداث شود، خاطرنشان کرد: اخذ مجوز احداث، با ارسال نقشه های UTM و اسناد مالکیت زمین های مشخص شده، از سوی اداره املاک شهرداری قزوین اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.