| کد خبر: 251240 |

در روز گذشته؛

هلال احمر قزوین به 552 نفر امداد رسانی کرد

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: در روز گذشته امدادگران هلال احمر برای 552 نفر امدادرسانی و رهاسازی از برف و کولاک انجام دادند.

تین نیوز

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین گفت: در روز گذشته امدادگران هلال احمر برای 552 نفر امدادرسانی و رهاسازی از برف و کولاک انجام دادند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، حکمت الله هاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط هلال احمر در برف روز گذشته گفت: در روز گذشته، برای 18 نفر اسکان اضطراری در رازمیان و رجایی دشت قزوین و بوئین زهرا صورت گرفت.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین ادامه داد: در یک مورد حادثه جاده ای  که تصادف زنجیره ای و برخورد 4 دستگاه خودروی سواری در محور اتوبان قزوین-تهران بود امداد رسانی صورت گرفت که متاسفانه این حادثه یک مورد فوتی و 4 مورد مصدوم بر جای گذاشت.

این مسئول ادامه داد: همچنین با توجه به درخواست کمک از سوی مرکز فوریت های پزشکی 115 استان مبنی بر عدم کارایی خودروهای آمبولانس در مناطق کوهستانی و برف گیر نسبت به انتقال بیمار در دو منطقه کوهستانی روستای الولک شهرستان قزوین و روستای نیرج شهرستان آوج که به علت سقوط از ارتفاع و تنگی نفس (ناراحتی قلبی) نیاز به درمان داشتند، اقدام شد.

وی بیان کرد: در مجموع 18 پایگاه امدادونجات جاده ای و پایگاه های کوهستان، واکنش سریع، آنست با دو قلاده سگ تجسس و امداد هوایی با یک فروند بالگرد در آماده باش بوده 112 نیروی عملیاتی هم جهت اعلام سطح نارنجی اعزام به محورهای مواصلاتی استان آماده بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.