| کد خبر: 245755 |

◄ خبرنگاران امروز همان زینب‌های عاشورایی هستند

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست تجلیل از خبرنگاران استان قزوین گفت: خبرنگاران امروز همان زینب‌های کاروان عاشورایی هستند که با قدرت قلم و بیان خود تاریخ نبرد با دشمن را تبیین کرده و ارزشمند می‌سازند.

تین نیوز

قزوین - مهسا نصری| فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: خبرنگاران امروز همان زینب‌های کاروان عاشورایی هستند که با قدرت قلم و بیان خود تاریخ نبرد با دشمن را تبیین کرده و ارزشمند می‌سازند.

 به گزارش تین نیوز ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست تجلیل از خبرنگاران استان قزوین ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) افزود: زینب (س) از لحظه‌ای که خیمه‌های کاروان آتش گرفت کار تبیین را شروع کرد و با اذن امام سجاد (ع) میدان نبرد در برابر دشمن را تعیین نمود.

وی اضافه کرد: خبرنگار به واسطه ابزارهایی مثل علم، قلم و قدرت بیان اجازه نمی‌دهد عده‌ای در گذشته و در توقفگاه تاریخ باقی بمانند و فتنه دشمن را برای مردم آشکار می‌سازد.

سردار آتانی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر اهل‌بیت، همان حق علیه باطل خواهد بود، گفت: نباید اجازه دهیم عده‌ای بعد از سال‌ها خنثی شدن دسیسه دشمن فتنه را یک دعوای سیاسی نمایش دهند، واقعیت فتنه هرگز تغییر نمی‌کند و مقابله با آن در اصل جدال حق علیه باطل است.

این مسئول بیان داشت: همه ما به خصوص اصحاب رسانه باید بر محور امام جامعه حرکت کنیم چرا که امام همواره در قله ایستاده و همگامی با ایشان به حرکت و هدف ما سرعت می‌بخشد.

سردار آتانی در ادامه بر تامل برای واقعه عاشورا تاکید کرد و گفت: عاشورا مایه عزت، حرکت و مایه احیا امامت است و خبرنگاران جامعه با تامل بر این مهم می‌توانند در شرایطی که عرصه موج سواری گسترش یافته به سر منزل مقصود برسند. 

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان به مفاخر شهید همدانی اشاره کرد و گفت: شهید همدانی از ابتدای انقلاب در میدان حق علیه ب اطل حضور داشت و هیچ‌ گاه در این مسیر نایستاد، تا جایی که در عملیات بیت‌المقدس بیش از ۹۰۰ بار عملیات میدان طرح‌ریزی کرد.

در پایان این مراسم از خانواده ها و خبرنگاران شهید و ایثارگر تجلیل شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.