| کد خبر: 242501 |

◄ افزایش مهارت و دانش رانندگان وانت موجب کاهش حوادث ناشی از کار می شود

رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین گفت: با افزایش مهارت و دانش رانندگان وانت ضمن کاهش سوانح و آسیب های ناشی از کار به سلامت و تقویت امنیت فعالیت های رانندگان نیز کمک می شود.

تین نیوز

قزوین_سید مرتضی نصری| به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل جلسه توجیهی رانندگان وانت استان قزوین در محل انجمن صنفی کارگری رانندگان وانت استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما از قزوین؛ در این جلسه که سیارمه مسئول جمعیت ایمنی رانندگان استان، محمدی رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین و جمعی از رانندگان حضور داشتند چند فیلم کوتاه آموزشی در خصوص ایمنی سفر، نحوه بستن بار، و رانندگی در جاده با بارهای سنگین و سایر فعالیتها پخش شد.

در ادامه سید رضا محمدی اظهارداشت: رانندگان وانت از فعالان عرصه اقتصادی هستند که با تلاش شبانه روزی سعی می کنند در جابجایی کالا و بار سهم خود را در اقتصاد کشور و استان ایفا کنند.

محمدی تصریح کرد: از آنجا که این گروه در معرض آسیب و حوادث مستمر هستند لذا ارتقای مهارت و دانش رانندگان در خصوص نحوه رانندگی، بستن بار و سایر مهارتهای مورد نیاز می تواند ضمن کاهش آسیب های موجود به سلامت رانندگان و ترددی ایمن کمک کند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت کشور یادآورشد: مناسبت های مختلف بویژه روز حمل و نقل فرصت مناسبی است تا رانندگان را با مهارتهای مختلف آشنا کنیم و به طور مستمر با توزیع وسایل مورد نیاز ایمنی از جمله شبرنگ، طناب های بستن بار، کپسول آتش نشانی و فیلم های کوتاه آموزشی به افزایش آگاهی و دانش رانندگان اقدام می شود.

وی بیان کرد: در سراسر کشور حدود یک میلیون و در استان قزوین 12 هزار راننده وانت فعالیت می کنند که آموزش آنها در خصوص مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی در سفر می تواند در کاهش خسارت ها و آسیب های این عرصه نقش آفرین باشد.

در ادامه وسایل ایمنی از جمله کپسول آتش نشانی، طناب بستن بار و شبرنگ میان رانندگان وانت توزیع شد.

WhatsApp Image 2022-04-28 at 6.55.18 PM

WhatsApp Image 2022-04-28 at 6.55.18 PM (1)

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.