| کد خبر: 242500 |

◄ ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز در کاهش سوانح جاده ای نقش آفرین است

رئیس جمعیت ایمنی راه های استان قزوین گفت: با آموزش رانندگان و ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده راهها و رفع نقاط پرحادثه می توان از بروز سوانح جاده ای پیشگیری کرد.

تین نیوز

قزوین_سید مرتضی نصری| به مناسبت روز ایمنی و حمل و نقل جلسه توجیهی رانندگان وانت استان قزوین در محل انجمن صنفی کارگری رانندگان وانت استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما از قزوین؛ در این جلسه که سیارمه مسئول جمعیت ایمنی راه های استان، محمدی رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین و جمعی از رانندگان حضور داشتند چند فیلم کوتاه آموزشی در خصوص ایمنی فعالیتها پخش شد.

علی اکبر سیارمه در این جلسه اظهارداشت: رانندگان پر تلاش با جان و مال و همه سرمایه خود وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شده اند و بایستی انجمن های صنفی حامی آنها برای دانش افزایی و تقویت ایمنی کار این گروه تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: رانندگان همواره در معرض حوادث و آسیب جانی و مالی قرار دارند لذا بایستی به مقررات و قوانین واطلاعات ایمنی کار دسترسی داشته باشند و با دانش و مهارت بتوانند ضمن خدمت رسانی مناسب به سلامت خود نیز کمک کنند.

سیارمه تصریح کرد: سه عامل جاده، خودرو و راننده در بروز حوادث نقش دارند و از مسئولان انتظار داریم با استانداردسازی جاده ها و نیز نصب علایم ایمنی و هشدار دهند به کاهش حوادث کمک کنند.

رئیس انجمن جمعیت ایمنی راه های استان قزوین یادآورشد: همچنین تولید خودروهای ایمن و استاندارد بخش مهمی از کار است تا در صورت بروز حوادث به علت عمل نکردن «ایربک» شاهد جان باختن رانندگان نباشیم.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی حمل و نقل استان قزوین گفت: بدون تردید در کنار دو عامل دیگر توجه رانندگان به قوانین و مقررات می تواند نقش اساسی در کاهش سوانح داشته باشد که در این راستا آموزش های مستمر و تولید فیلم های آموزشی و توجیه رانندگان به رعایت مقررات می تواند به سلامت افراد کمک کند.

رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین اظهارداشت: رانندگی با وانت به دلیل حجم و وزن بارهایی که توسط خودرو حمل می شود نیازمند رعایت نکات فنی و ایمنی بیشتری است که امیدواریم با کلاس های آموزشی پیش بینی شده و حضور رانندگان وانت شاهد ارتقای دانش و مهارت و ایمنی فعالیتها باشیم.

در ادامه وسایل ایمنی از جمله کپسول آتش نشانی، طناب بستن بار و شبرنگ میان رانندگان وانت قزوین توزیع شد.

وانت بار

وانت بار

وانت بار

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.