| کد خبر: 233981 |

◄ 292 مصدوم با بالگردهای هوانیروز ابیک نجات یافتند

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک گفت: تیز پروازان این پایگاه از سال گذشته تا کنون موفق شدند 292 مصدوم را از استان های قزوین و زنجان نجات دهند.

تین نیوز

قزوین/سید مرتضی نصری- سرهنگ خلبان مهدی بخشیان روز دوشنبه در دیدار با رضا میرزاخانی رییس هیات مدیره خانه انجمن صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل و کالای جاده‌ای استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: این تعداد از مصدومان از مناطق صعب العبور استان‌های قزوین و زنجان به بیمارستان‌ها منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از قزوین، وی با بیان اینکه از سال 93 تاکنون نیز 665 ساعت پرواز با هدف امداد و نجات مصدومان انجام شده است، اظهار داشت: در این مدت 601 بیمار نییزبه بیمارستان‌های ولایت قزوین و همچنین مراکز درمانی استان‌های البرز و تهران منتقل شده‌اند.

سرهنگ بخشیان به وجود چند فروند اورژانس هوایی فالکن در پایگاه هوانیروز آبیک اشاره کرد و گفت: از این بالگردها با هدف انتقال بیماران خاص ازسراسر نقاط ایران به مراکز درمانی استفاده می‌شود که بخش اعظم آن را بیماران پیوند اعضا تشکیل می‌دهد.

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک در ادامه به علت حوادث جاده ای پرداخت و گفت: بررسی صحنه سوانح جاده ای نشان می‌دهد که بیشتر تصادفات هنگام سپیده دم اتفاق می‌افتد و رانندگان به علت خواب آلودگی و توجه نکردن به جلو با خودروی جلو برخورد خواهند کرد.

سرهنگ بخشیان یادآورشد: برای جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان لازم است که قانون الزام 10 ساعت رانندگی درشبانه روز همانند اروپا اجرایی شود و با احداث اماکن تفریحی رفاهی در جاده ها و استراحت رانندگان زمینه خطا و خواب رفتگی کاهش را کاهش دهند.

سید

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.