| کد خبر: 233876 |

◄ امدادگران اورژانس هوایی قزوین و زنجان جان ۲۹۲ نفر رانجات دادند

امدادگران اورژانس هوایی در استان های قزوین وزنجان طی شانزده ماه گذشته ناجیان جان ۲۹۲ مصدومین حوادث مختلف در این دواستان شدند

تین نیوز

قزوین/ سید مرتضی نصری-امدادگران اورژانس  هوایی در استان های قزوین وزنجان طی شانزده ماه گذشته ناجیان جان ۲۹۲ مصدومان حوادث مختلف در این دواستان شدند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، سرهنگ خلبان مهرداد بخشیان فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک قزوین در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد امدادگران اورژانس هوایی این پایگاه طی  سال گذشته و چهار ماهه اول سال جاری با انجام ۵۲۳ سورتی پرواز در این دواستان موفق به نجات وامداد هوایی ۲۹۲ از هموطنان  ساکن در این دواستان و مسافران عبوری از این مراکز که دچار حادثه شده بودند شد.

فرمانده پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک تصادفات جاده ای بدلیل بالاترین آزادراه ها و اتوبان ها و مناطق صعب العبور در این دو استان را در صدر حوادث بیان و افزود سقوط از ارتفای سکته های قلبی و مغزی و زایمان را در رده های بعدی حوادث امداد هوایی استان های قزوین و زنجان بر شمرد.

سرهنگ مهرداد بخشیان حفظ  فاصله طولی سرعت مطمینه ومجاز  سبقت وحرکات مارپیچ و زیکزاکی  و۰۰۰۰۰۰ را از جمله حوادث جاده ای در این دواستان برشمرده و خواستار رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی از سوی مسافران عبوری و شهروندان ساکن در استان های قزوین وزنجان در این راستا شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.