| کد خبر: 232106 |

اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد:

◄ همایش دو چرخه سواری به مناسبت هفته محیط زیست

همایش بزرگ دو چرخه سواری با استقبال پر شور و حضور جمع کثیری از دو چرخه سواران به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در قزوین بر گزار شد.

تین نیوز

همایش بزرگ دو چرخه سواری با استقبال پر شور و حضور جمع کثیری از دو چرخه سواران به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست در قزوین بر گزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین ، محمد سعید محمدی رییس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: همایش بزرگ دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت روز جهانی محیط زیست و هفته محیط زیست با شعار "نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری، نوع سازی، بازسازی" برگزار شد.

 و ی تصریح کرد: دوچرخه سواران مسیر میدان میر عماد به سمت اداره کل حفاظت محیط زیست را با گذر از خیابان‌های شهر قزوین و طی کردن مسیر‌های تعیین شده رکاب زدند.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، هدف از برگزاری این همایش را تشویق و ترغیب مردم به استفاده از دوچرخه در شهر به عنوان وسیله‌ای مناسب برای حمل و نقل پاک عنوان کرد و گفت: ایجاد انگیزه برای شهروندان به منظور استفاده مداوم از دوچرخه به جای خودور‌های شخصی برای بهبود سطح سلامتی و وضعیت محیط زیستی از دیگر اهداف این همایش بود.

محمدی افزود: این همایش با مشارکت اعضای انجمن دوستداران دوچرخه، دوچرخه سواران حاضر در برنامه سه شنبه‌های بدون خودرو و هیئت دوچرخه سواری همگانی قزوین برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.