| کد خبر: 229852 |

حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین ۵۶ درصد افزایش یافت

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رشد ۵۶ درصدی حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان طی فروردین ماه امسال خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از رشد ۵۶ درصدی حمل کالا با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان طی فروردین ماه امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ر اهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین علیرضا معیری پور افزود: در یک ماه گذشته ۶۰۰ هزار تن انواع کالاهای مختلف از استان قزوین جابجا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: میزان جابجایی کالا طی این مدت حتی در مقایسه با فروردین ماه سال ۹۸ که ویروس کرونا شایع نبود و وضعیت حمل و نقل و صنایع تولیدی، کشاورزی و معدنی در شرایط عادی قرار داشت نیز رشد ۱۵ درصدی نشان می‌دهد که این با تلاش تمام دست اندرکاران این حوزه به خصوص رانندگان شریف و زحمتکش حاصل شده است.

به گفته معیری‌پور حوزه حمل و نقل جاده‌ای در یک سال گذشته با اقدامات ساختاری و جلب همکاری و مشارکت تمام صنوف حمل و نقل تلاش کرد که رکود حاصل از پاندمی کرونا بر روی فعالیت اقتصادی این بخش به حداقل برسد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: با بررسی آمار و اطلاعات به دست آمده استان قزوین با گذار از این رکود و با حمل بیش از ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تن انواع کالا در سال ۹۹ رشد ۶ درصدی نسبت به سال پیش از آن داشته و امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها در جهت بهبود گردش مالی حوزه حمل و نقل شاهد فعالیت بیشتر ناوگان حمل و نقل، رونق اقتصادی و به تبع آن کاهش آثار مشکلات و مسائل این قشر باشیم.

۱۲ هزار و ۳۵۶ راننده در ناوگان حمل و نقل کالای جاده‌ای استان قزوین، کار جابجایی بار را در جاده‌ها بر عهده دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.