| کد خبر: 229399 |

رئیس کانون انجمن های صنفی استاد کاران و کارگران صنعت ساختمانی قزوین خبر داد:

پیگیری طرح ساماندهی کارگران استان قزوین

رئیس کانون انجمن های صنفی استاد کاران و کارگران صنعت ساختمانی استان قزوین از پیگیری طرح ساماندهی کارگران این استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

تین نیوز

رئیس کانون انجمن های صنفی استاد کاران و کارگران صنعت ساختمانی استان قزوین از پیگیری طرح ساماندهی کارگران این استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

سید محمد حسینی آشنستانی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از آن جایی که حضور کارگران ساختمانی در سر چهارراه‌های شهر قزوین، هم به دور از شأن و منزلت و شخصیت جامعه کارگری است و هم از طرفی این موضوع برای سیما و منظر شهری، نامطلوب بود، تشکل‌های کارگران ساختمانی قزوین، از مدت‌ها پیش، طرح ساماندهی کارگران ساختمانی را، در این استان آغاز کردیم که خوشبختانه این کار به صورت رسمی به در مرحله اجرا است.

این فعال کارگری در تشریح طرح ساماندهی کارگران ساختمانی در استان قزوین، گفت: در این طرح به دنبال این هستیم تا برای حضور کارگران ساختمانی در نقاط مختلف شهر قزوین، مکان هایی پیش‌بینی شود، تا کارفرمایان و مردمی که به کارگران ساختمانی نیاز دارند، دیگر به سر چهارراه‌ها و میادین مراجعه نکنند، بلکه به این مکان‌ها مراجعه کنند.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی استاد کاران و کارگران  صنعت ساختمانی استان قزوین، افزود: با اجرای این طرح، هم کارفرمایان و مردم راحت‌تر می‌توانند کارگران مورد نظر خود را در بخش‌های مختلف ساختمانی ازجمله، بنا، گچ کار، سنگ کار، برق کار، جوشکار، آرماتور بندو… پیدا کرده و هم این که شأن و منزلت کارگران تا حد زیادی حفظ می‌شود و از طرفی این کار به زیباسازی سیما و منظر شهری نیز کمک می‌کند.

«حسینی» در ادامه بیان کرد:در جلسه اخیر نمایندگان تشکل‌های کارگری با اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی استان قزوین در پیرامون طرح ساماندهی کارگران ساختمانی قزوین در ساختمان اداره کار برگزار شد، مقرر گردید،ساماندهی کارگران ساختمانی قزوین به صورت جدی دنبال و هرچه سریعتر اجرایی شود، که این نشان از نگاه ارزنده مسئولان استانی وشهرستانی به مسائل مربوط به کارگران ساختمانی را دارد

 وی افزود: نمایندگان حاضر در این جلسه باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اقدامات مناسب را برای مطالعه و بررسی مکان‌های پیشنهاد شده گزارش کنند.

وی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد طی نامه‌ای به سازمان برنامه ریزی استان قزوین مبنی  بر اینکه این سازمان در طرح ساماندهی کارگران ساختمانی چه کمکی می‌تواند انجام دهد مکاتبه  شود.

حسینی اظهار داشت : همچنین مقرر شد رئیس کانون انجمن صنفی کارگران ساختمانی استان مشخصات اعضای تشکل‌های زیرمجموعه را به تفکیک اعلام کند.

این فعال کارگری در قزوین در بخش پایانی سخنان خود گفت: امیدواریم با اجرای کامل طرح ساماندهی کارگران ساختمانی قزوین، کارگران و همه مردم از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا طرح کارگران ساختمانی قزوین، به اندازه خود، ترافیک شهری را کاهش داده و از طرفی حفظ کرامت و شخصیت کارگران قزوین را از سوی مسئولان این استان و شهر نشان خواهد داد.

حسینی در پایان گفت: اجرای طرح ساماندهی کارگران ساختمانی قزوین، کمک به پیشرفت ساخت و ساز، با به کارگیری نیروهای ماهر را به همراه خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.