| کد خبر: 228096 |

آزاد راه قزوین - زنجان مسدود شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از مسدود شدن آزاد راه "قزوین - زنجان" خبر داد و گفت: تصادف زنجیره ای در محور این آزادراه ۳ کشته و ۴۷ زخمی بر جا گذاشت.

تین نیوز

فرمانده انتظامی استان قزوین از مسدود شدن آزاد راه "قزوین - زنجان" خبر داد و گفت: تصادف زنجیره ای در محور این آزادراه ۳ کشته و ۴۷ زخمی بر جا گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سردار "علی ابراهیمی" روز شنبه با اعلام این مطلب ، اظهار داشت: تصادف زنجیره ای که شب گذشته در آزاد راه "قزوین-زنجان" بین ۴۰ دستگاه خودرو رخ داد، باعث مسدود شدن این محور شد و بلافاصله با توجه به برف و کولاک شدید، پلیس و سایر دستگاه های امدادی همه تلاش خود را برای بازگشایی مسیر و جلوگیری از خسارت بیشتر به کار گرفتند.

وی افزود: این حادثه به علت برف و کولاک شدید و کاهش دید رانندگان، عدم توجه به جلو و رعایت فاصله طولی در حد فاصل "تاکستان و ضیاء آباد" منجر به تصادف زنجیره ای شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: متاسفانه این حادثه ۳ فوتی و ۴۷ مصدوم بر جا گذاشت که مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان های "تاکستان، ابهر و خرمدره" منتقل شدند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه بزرگراه "قزوین-زنجان" از ۲ طرف و جاده "بوئین زهرا–ساوه" به علت کولاک شدید مسدود است از رانندگان خواست در زمان بارش نزولات آسمانی دقت و هوشیاری در رانندگی را بالا برده و با رعایت توصیه های پلیسی و همکاری با ماموران پلیس راه در خصوص نحوه رانندگی در جاده لغزنده از تصادفات و حوادث تلخ جلوگیری کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.