| کد خبر: 225196 |

رئیس کل دادگستری استان قزوین خبر داد :

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها در بازدید سرزده در کوهین

رئیس کل دادگستری استان قزوین :از کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها دربازدید سرزده در کوهین خبر داد،چنین زمان رسیدگی به پرونده ها در این حوزه قضائی از 202 به 177 روز کاهش یافته است.

تین نیوز

قزوین- رئیس کل دادگستری استان قزوین :از کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها دربازدید سرزده در  کوهین خبر داد،چنین زمان رسیدگی به پرونده ها در این حوزه قضائی از 202 به 177 روز کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ما ، حجت الاسلام والمسلمین نوراله قدرتی  طی بازدید سرزده از حوزه قضائی کوهین در حاشیه بررسی عملکرد این حوزه در رسیدگی به پرونده های معوق و مسن گفت: پس از گذشت یکسال از صدور دستورالعمل ریاست معظم قوه‌قضاییه در خصوص تعیین تکلیف پرونده‌های مهم و مسن، رسیدگی جهادی به پرونده‌ها در دستور کار دادگستری استان قزوین قرار گرفت و دادگاه بخش کوهین نیز توانست 64 درصد پرونده های این حوزه را تعیین تکلیف نماید.

وی با اشاره به عملکرد این حوزه قضائی گفت : از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با اینکه افزایش 41 درصدی در ورود پرونده ها را داشته ایم اما در یک اقدام تحولی خوشبختانه شاهد کاهش 19 درصدی پرونده های جریانی و مختومه شدن آنها بوده ایم.

رئیس کل دادگستری استان بیان کرد : بکارگیری و اجرای سند تحول قضائی قطعا این امکان را فراهم خواهد آورد که ضعف ها و مشکلات در حوزه امور قضائی را شناسایی و هرچه سریع تر و کارشناسی تر نسبت به رفع آنها اقدام نمائیم. خوشبختانه حرکت پویا و تحولی در قوه قضائیه طی سال های اخیر کار خود را آغاز نموده که با ابلاغ سند تحول شاهد سرعت بیشتر در آن خواهیم بود.

قدرتی در پایان گفت : تحول یک حرکت همگانی است و صرفا مختص دستگاه قضایی نیست بلکه منتسبین به این دستگاه و سایر سازمان های وابسته نیز می بایست جهت اجرای هرچه بهتر و کسب نتیجه مطلوب تر با قوه قضائیه همراه و همگام باشند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.