| کد خبر: 222010 |

تاکسیرانان باید سیم‌کارت اختصاصی داشته باشند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از الزامی بودن ارسال کد چهار رقمی احراز هویت به سیم‌کارت اختصاصی تاکسیرانان برای صدور یا تمدید مجوز فعالیت آنان خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از الزامی بودن ارسال کد چهار رقمی احراز هویت به سیم‌کارت اختصاصی تاکسیرانان برای صدور یا تمدید مجوز فعالیت آنان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام مراحل صدور و تمدید مجوز فعالیت تاکسیرانان در سازمان تاکسیرانی و یا دفاتر پیشخوان دولت بعد از ارسال کد احراز هویت چهار رقمی به شماره تلفن همراه تاکسیرانان متقاضی امکان پذیر است، داشتن سیم‌کارت تلفن همراه به نام هر تاکسیران به طور اختصاصی از پانزدهم آبان به بعد الزامی است.

وی ادامه داد: از ۱۵ آبان ماه سال جاری انجام امور اداری امور مربوط به تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی در سامانه جامع نیازمند ارسال کد چهار رقمی احراز هویت از طرف سازمان تاکسیرانی به صورت پیامک است و چنانچه سیم‌کارت به نام تاکسیرانان متقاضی صدور یا تمدید مجوز پروانه نباشد، در مراحل دریافت خدمات اداری، بسته‌های حمایتی، سهمیه سوخت و یا بیمه با مشکل مواجه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و اجرای سیاست برون سپاری توسط سازمان تاکسیرانی، بروزرسانی و راستی آزمایی مشخصات فردی و خودرویی رانندگان تاکسی الزامی است و به همین دلیل، قابلیت ارسال کد احراز هویت چهاررقمی از طریق پیامک به سامانه جامع افزوده شده و به منظور دریافت این پیامک، داشتن سیم‌کارت به نام هر تاکسیران الزامی است.

عرشیان گفت: بر همین اساس، رانندگانی که پیش از این شماره تلفن بستگان و آشنایان خود را به سازمان اعلام کرده بودند، برای بهره مند شدن از خدمات اداری و اطلاع از پیامک‌های ارسالی از سازمان تاکسیرانی، حتماً باید نسبت به تهیه سیم‌کارت اختصاصی به نام خود اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.