| کد خبر: 219870 |

۲۵ کیلومتر راه روستایی در آوج بهسازی شد

فرماندار آوج گفت: ۲۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان آوج با هدف تامین آسایش و بهبود عبور و مرور روستاییان نیمه نخست امسال بهسازی و اصلاح شد.

تین نیوز

فرماندار آوج گفت: ۲۵ کیلومتر راه روستایی در شهرستان آوج با هدف تامین آسایش و بهبود عبور و مرور روستاییان نیمه نخست امسال بهسازی و اصلاح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، نصرت الله علیرضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: سه کیلومتر از این مسیر آسفالت و پنج کیلومتر آن نیز قیرپاشی شده و همچنین سایر راه ها نیز شوسه بوده که از طریق غلطک اصلاح و یا تعریض شده است.

وی اظهار داشت: در این مدت همچنین یک کیلومتر از گردنه آوج در مسیر راه اصلی قزوین-همدان که اتصال دهنده پایتخت به استان های غربی به شمار می رود، در دست تعریض قرار دارد.

این مسوول در ادامه از اجرای عملیات بهسازی معابر ۳۰ روستای این شهرستان در سال جاری خبر داد و گفت: ضمن بهسازی معابر، جدول گذاری و سنگفرش آنها، در ۲۰ روستا تسطیح و آماده سازی معابر برای آسفالت ریزی انجام شده و منتظر تخصیص قیر از محل سهمیه قیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هستیم.

فرماندار آوج، اجرای عملیات آبرسانی به ۲ روستای شهید آباد و دشتک را از دیگر طرح های مهم عمرانی انجام در شهرستان آوج طی نیمه نخست امسال نام برد و گفت: این طرح ها تا ۲ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

علیرضایی همچنین با اشاره به ساخت چهار مدرسه با اعتبارات دولت و مشارکت خیرین در شهرستان آوج ،اظهار امیدواری کرد با تکمیل ساخت آنها، این طرح های آموزشی در دهه فجر امسال افتتاح و به بهره برداری برسند.

وی همچنین از پیگیری مراحل اداری واگذاری اراضی پل معلق آوج و غار عباس آباد به سرمایه گذاران برای اجرای طرح های گردشگری خبر داد و گفت: به زودی فراخوان جذب سرمایه گذار در این مکان ها منتشر خواهد شد.

شهرستان آوج به مرکزیت شهری به همین نام با ۲ بخش مرکزی و آبگرم در جنوب غربی استان قزوین قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.