| کد خبر: 214066 |

پیشرفت قطعات ١تا ٣ پروژه راه اصلى قزوین-الموت-تنکابن به طول ٦٤ کیلومتر

وزیر راه و شهرسازى در سفر به استان قروین از بخشى از پروژه راه اصلى قزوین-الموت-تنکابن بازدید کرد و در جریان روند تکمیل ای پروژه بااهمیت استان قرار گرفت.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازى در سفر به استان قروین از بخشى از پروژه راه اصلى قزوین-الموت-تنکابن بازدید کرد و در جریان روند تکمیل ای پروژه بااهمیت استان قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبرى وزارت راه و شهرسازى، محمد اسلامى وزیر راه و شهرسازى طى سفر به استان قروین از پروژه راه اصلى قزوین-الموت-تنکابن بازدید کرد و در جریان روند تکمیل این پروژه قرار گرفت.

راه اصلى قزوین-الموت-تنکابن به طول ١٦٤ کیلومتر است که در ٦ قطعه طراحى شده و تکمیل خواهد شد. قطعه ١ تا ٣ این پروژه که از قزوین تا الموت است شامل کیلومتر صفر تا ٦٢ است که هم اکنون در حال اجراست و ٨٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قطعه ٤ از کیلومتر ٦٢ تا ٩٦، ٣٠ درصد پیشرفت فیزیکى دارد و قطعه ٥ شامل کیلومتر ٩٦ تا ١٣٠ و قطعه ٦ از کیلومتر ١٣٠ تا ١٦٤ است که هنوز آغاز نشده است.

گفتنی است، در این سفر خیرالله خادمئ مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، اکبری معاون حمل و نقل سازمان راهدارى و حمل و نقل جاده اى، سیدقاسم بى نیاز رییس مرکز روابط عمومى وزارت راه و شهرسازى، وزیر را طى این سفر همراهى می کنند.

همچنین، هدایت الله جمالی پور، شفیعى فرماندار، سیاه کالى مرادى و محمدبیگى نمایندگان مجلس در بازدیدها حضور دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.