| کد خبر: 185065 |

مسدود شدن مسیر ارتباطی ۲۰ روستای قزوین

وقوع سیلاب در استان قزوین ۱۷ شهر و ۲۰۰ روستا را با مشکل روبه‌رو کرده و منجر به مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰ روستا شده است.

تین نیوز

 مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: وقوع سیلاب در استان قزوین ۱۷ شهر و ۲۰۰ روستا را با مشکل روبه‌رو کرده و منجر به مسدود شدن راه ارتباطی ۲۰ روستا شده است.

 به گزارش تین‌نیوز از تسنیم، قدرت‌اله مهدی‌خانی با اشاره به آخرین وضعیت حوادث ناشی از سیل در قزوین اظهار داشت: در روز طبیعت از مردم قزوین خواستاریم به هشدارها توجه کرده و از مستقر شدن در منابع طبیعی و کوهستانی و نزدیکی رودخانه خودداری کنند چرا که همچنان خطر جاری شدن سیلاب در نواحی پر برف وجود دارد.

وی بیان کرد: طغیان رودخانه و بارش‌های شدید شب گذشته منجر به مسدود شدن لاین جنوبی و شمالی اتوبان قزوین به رشت شده و رانندگان با احتیاط کامل از جاده قدیم تردد می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: سیلاب در استان قزوین 17 شهر و 200 روستا را با مشکل روبه‌رو کرده که منجر به خسارت دیدن دامداری‌ها به علت نفوذ آب، تخریب بیش از 100 خانه روستایی و همچنین قطعی برق در 10 منطقه شده است.

وی بیان کرد: برخی از خانه‌های تخریب شده بر اثر سیلاب دیشب با هشدارهای قبلی تخلیه شده بود و مشکلات قطعی برق نیز با مشارکت شرکت توزیع برق برطرف شد.

مهدی‌خانی افزود: همچنین مسدود شدن راه ارتباطی 20 روستا در استان و وارد شدن خسارات زیاد به زمین‌های کشاورزی از مواردی بوده که بارش های شدید و طغیان رودخانه ها و سرازیر شدن سیلاب به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.