| کد خبر: 254267 |

فعال و کارشناس صنعت حمل و نقل:

فیلم| اگر ۵۰۰ تن بار وارد چابهار کنیم باید یک هفته عزا بگیریم چه طور برای حمل این حجم بار کامیون جور کنیم

هر نوع سرمایه گذاری کشور در تکمیل مسیرهای ترانزیتی چابهار از جمله راه آهن این بندر، در مدت زمان معقولی بازگشت سرمایه خواهد داشت اما تکمیل راه آهن چابهار زاهدان به یک آرزوی محال تبدیل شده است.

تین نیوز

افسانه فخری، فعال و کارشناس صنعت حمل و نقل بیان کرد: عملکرد وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن در تکمیل راه آهن رشت  آستارا و فعال شدن کریدور شمال جنوب بسیار ضعیف و افتضاح است.

هر نوع سرمایه گذاری کشور در تکمیل مسیرهای ترانزیتی چابهار از جمله راه آهن این بندر، در مدت زمان معقولی بازگشت سرمایه خواهد داشت اما تکمیل راه آهن چابهار زاهدان به یک آرزوی محال تبدیل شده است.

 

حجم ویدیو: 5.01M | مدت زمان ویدیو: 00:02:59 دانلود ویدیو
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: نود اقتصادی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 2 0

    یکی نیست به این سرکار خانم مثلا کارشناس بگه راه آهن رشت-آستارا را شرکت ساخت میسازد نه شرکت راه آهن؟؟