| کد خبر: 231225 |

ارائه خدمات باربری با بهترین نرخ کرایه توسط شرکت باربری ایرانکس

جابه‌جایی انواع کالا به صورت درون شهری، یکی از خدمات پایه و رایج شرکت‌های باربری محسوب می‌شود. حمل بار با نیسان و وانت بار در تهران از جمله سرویس‌های مناسب در این خصوص به شمار می‌رود. بسته به نوع بار، بهره‌گیری از سرویس‌های ویژه همچون نیسان یخچالدار و کامیونت نیز می‌تواند در برنامه کار شرکت قرار گیرد. ایرانکس، با تهیه بهترین وسایل نقلیه درو‌ن‌شهری همچون نیسان و وانت‌بار در تهران به‌خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان ارجمند بوده است.

تین نیوز

اثاث کشی منازل و جابه‌جایی‌های ادارات و شرکت‌ها جزئی جدانشدنی از زندگی همه ما هستند. در نتیجه، با درنظر گرفتن تمامی جهات، لزوم وجود یک سیستم حمل بار قدرتمند و کاربلد بیش از پیش احساس می‌شود. یک شرکت باربری و حمل بار مطمئن و متخصص که بتواند نیازهای ما در این زمینه را به بهترین شکل برطرف نماید، از ضروریات پیشرفت و جذب مشتری در بازار است.

اطمینان از سلامت مرسولات، استفاده از کادر باتجربه درکنار وسایل نقلیه تخصصی و ارائه خدمات ویژه، سه ضلع طلایی باربری موفق هستند. تعهد و اطمینان در کار، از همان لحظه ثبت سفارش و دریافت مرسوله تا زمان تحویل نیز امری ضروری است. در همین راستا، شرکت باربری و حمل بار ایرانکس، با بیش از 15 سال تجربه، جایگاه ارزشمندی در این حوزه به دست آورده است. جایگاهی که حاصل  رعایت موازین حرفه‌ای و به‌کارگیری بهترین تجهیزات و نیروی کار، طی سالیان متمادی است.

 

باربری درون شهری، شهر در دستان شما!

جابه‌جایی انواع کالا به صورت درون شهری، یکی از خدمات پایه و رایج شرکت‌های باربری محسوب می‌شود. حمل بار با نیسان و وانت بار در تهران از جمله سرویس‌های مناسب در این خصوص به شمار می‌رود. بسته به نوع بار، بهره‌گیری از سرویس‌های ویژه همچون نیسان یخچالدار و کامیونت نیز می‌تواند در برنامه  کار شرکت قرار گیرد. ایرانکس، با تهیه بهترین وسایل نقلیه درو‌ن‌شهری همچون نیسان و وانت‌بار در تهران به‌خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان ارجمند بوده است.

55555

باربری بین شهری، نزدیک‌تر از همیشه!

جابه‌جایی و انتقال بار به صورت بین شهری نیز از دیگر خدمات یک شرکت باربری مجهز و مطمئن است. امروزه، با توسعه فعالیت‌های اقتصادی کوچک تا بزرگ، دیگر محدودیتی در انتقال بار وجود ندارد. این کار به آسانی و با تکیه بر شرکتی مطمئن، توانمند و باسابقه قابل انجام است. در نتیجه با خیالی آسوده می‌توان محصولات و تولیدات خود را به جای جای کشور ارسال نمود. باربری تهران به شهرستان از دیگر خدمات منحصربه‌فرد ایرانکس است. در همین راستا و در جهت آسودگی خاطر مشتریان گرامی، ایرانکس اقدام به ارائه بیمه نامه معتبر رایگان نموده است.

باربری شهرستان‌ها و اساساً باربری بین‌شهری وابسته به نوع و حساسیت بار، به کمک کامیون، تریلی و نیسان صورت می‌گیرد. وجود وسایل نقلیه مجهز و متنوع سبب خواهد شد، انتقال بار به صورت تخصصی و ویژه انجام شود. بدون شک، سلامت رسیدن کالا با همان کیفیت اولیه، اولویت اعتبار و اطمینان شرکت است. ایرانکس با بهره‌گیری از انواع تریلی کفی، لبه‌دار، چادری و یخچالدار سلامت و اطمینان از باربری را برای مشتریان به ارمغان آورده است. همکاری با شرکت‌های معتبری چون ایران‌خودرو، شهرداری تهران، افق کوروش و ایرانسل نیز مؤید این موضوع است.

باربری و حمل بار با تریلی، یک باربری استراتژیک!           

تریلی‌ها از جمله وسایل نقلیه پرکاربرد در جابه‌جایی و انتقال بار بین شهری به شمار می‌روند. تریلی‌ها انواع مختلفی دارند که بسته به شرایط و نوع بار، هریک از آن‌ها گزینه‌ای ایده‌آل محسوب می‌شوند. تریلی کفی که با نام 18 چرخ نیز شناخته می‌شود، یکی از رایج‌ترین‌ آن‌هاست. حمل بار با تریلی کفی در زمینه انواع پروفیل‌های ساختمانی و دستگاه‌های صنعتی از جمله موارد پر کاربردی است که شرکت ایرانکس در آن تخصص ویژه‌ دارد و همچنین این شرکت، نرخ کرایه و حمل بار با تریلی کفی را بسیار منصفانه در نظر گرفته است.

تریلی چادری یا ترانزیت نیز، یک نوع تریلی دارای سقف بوده که برای مسیرهای طولانی‌تر، یا مرسوله‌های حساس که نسبت به آفتاب و ... آسیب‌پذیرند، مناسب است. جابه‌جایی‌های بین شهری، صادرات و امکان پلمپ محفظه از مزایای فوق‌العاده تریلی چادری است. تریلی لبه‌دار و تریلی یخچالدار نیز از دیگر انواع تریلی هستند که در شرایط ویژه و خاص مورد استفاده قرارمی‌گیرند. ایرانکس به عنوان یک شرکت باربری متخصص، با تهیه انواع تریلی، جای هیچ نگرانی و تردیدی برای شما مشتریان ارجمند به جا نگذاشته است.

صفر تا صد کرایه خاور بین شهری، تناسب خدمت و قیمت!

جای هیچ شکی نیست که هزینه نهایی و قیمت باربری یکی از تأثیرگذارترین پارامترهای استفاده از خدمات شرکت است. نرخ کرایه و مبلغ نهایی باربری متأثر از پارامترهای مختلفی است. اینکه قصد جابه‌جایی اثاث منزل دارید یا حمل بار به شهرستان، مقوله‌ای متفاوت است! اینکه به­ منظور باربری، از وانت بار استفاده می‌کنید یا تریلی شرایط  را تغییر خواهد داد! در نتیجه، نرخ کرایه بین شهری یا درون شهری به عوامل گوناگونی وابسته است. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسافت یا همان مقصد باربری مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فاکتور در نرخ کرایه خاور تهران و بین شهری است. این معیار اغلب به صورت تن-کیلومتر محاسبه می‌گردد.
  • نوع وسیله نقلیه اعم از نیسان، خاور و یا وانت بار هزینه را دستخوش تغییر خواهد نمود.
  • وزن و نوع بار نیز بدون شک در تعیین هزینه نهایی بی‌تأثیر نیست!
  • شرایط ویژه همچون ترافیک، شرایط جوی نامساعد و تعطیلات نیز می‌تواند قیمت نهایی را تغییر دهد.

اما آن‌چه مهم است، تناسب بین خدمت و قیمت است! ارزان بودن لزوماً به معنای خدمات متمایز و برتر نیست. در واقع باید نوع خدمت ارائه شده با هزینه دریافتی متناسب و مقرون به صرفه باشد. ایرانکس در سالیان اخیر و به منظور ارائه خدمات برتر، تعیین کمترین نرخ باربری و قمیتی مقرون به صرفه را سرلوحه کار خود قرار داده‌است. در این راستا، افزایش روزبه‌روز مشتریان و رضایت آن‌ها، به عنوان سرمایه‌های اصلی ایرانکس، نشانه‌ای است بر صحت و اطمینان از عملکرد شرکت!

کلام آخر

امروزه جابه‌جایی بار و اسباب و اثاثیه مختلف یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه ما در زندگی است. همه ما به دلایل گوناگون شخصی یا تجاری نیازمند بهره‌گیری از خدمات باربری هستیم. شرکت باربری و حمل بار ایرانکس با تکیه بر به‌روزترین تجهیزات و متخصص‌ترین نیروهای کار، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات داشته است. باربری در تهران و ارسال مرسولات به شهرستان‌های مختلف و باربری بین شهری از جمله این خدمات است. ارائه بیمه‌نامه معتبر و تعیین نرخ مناسب و اقتصادی از دیگر اقدامات جانبی ماست که در راستای جلب رضایت مشتریان صورت می‌گیرد. همه فعالیت‌ها در بستری مطمئن، طبق برنامه‌ریزی مدون، در سریع‌ترین زمان ممکن و در جهت جلب رضایت و رفع دغدغه شما صورت می‌گیرد. علاوه بر آن، مشاوران و کارشناسان ایرانکس به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره و پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما کاربران گرامی هستند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.