| کد خبر: 251841 |

در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) مطرح‌شد؛

پذیرش ۴ هزار سورتی پرواز نوروزی در فرودگاه امام(ره)

در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر تقویت حمکرانی مردم‌پایه از طریق افزایش سهم ظرفیت‌های مردمی در اداره کشور و سرعت‌بخشی به پروژه‌های پیشران و فناورانه و توسعه خدمت‌رسانی تأکید شد.

تین نیوز

در بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر تقویت حمکرانی مردم پایه از طریق افزایش سهم ظرفیت های مردمی در اداره کشور و سرعت بخشی به پروژه های پیشران و فناورانه و توسعه خدمت رسانی تأکید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دیروز نهم بهمن ماه علی سلطانی وش مشاور وزیر راه و شهرسازی ضمن دیدار با سعید چلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از بخش های مختلف این شهر از جمله ترمینال مسافری، ایستگاه اداره ایمنی و آتش نشانی بازدید کرد.

در این بازدید چلندری ضمن تشریح اقدامات انجام شده در خصوص پروژه های در دست اقدام از جمله مطالعات بازسازی ترمینال یک و پروژه رفع نواقص اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی توضیحاتی ارائه داد.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به تعداد پروازهای نوروزی سال گذشته که ۲۹۹۰سورتی پرواز در بازه ۲۵اسفند لغایت ۱۵فروردین بوده است، خاطر نشان کرد: نوروز امسال آمادگی پذیرش ۴۰۰۰سورتی پرواز را داریم.

چلندری تصریح کرد: به منظور تسهیل و ارائه خدمات مطلوب و کاهش ایستایی مسافرین در نوروز، در حال بهسازی و بازسازی بخش هایی از ترمینال ها و گیت های مسافری هستیم .

وی همچنین اظهار کرد: آغاز به کار ساخت ترمینال جدید در ماه های آتی یکی از دغدغه های اصلی ماست که با شرکت های متعدد داخلی و خارجی در این خصوص در حال مذاکره هستیم و به تفاهماتی نیز رسیده ایم و این ترمینال ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر را در افق طرح به ۱۱۰میلیون می رساند.

شایان ذکر است در این ملاقات سلطانی وش با تشریح رویکرد اصلی دولت مردمی و وزارت راه و شهرسازی به عنوان پیشران پیشرفت کشور، استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی اعم از گروه های دانش بنیان، تشکل های علمی و نخبگانی و ایده های خلاقانه را از مهمترین اهداف عنوان کرد .

وی ادامه داد: شهرفرودگاهی امام خمینی قابلیت تبدیل شدن به هاب مسافری و باری منطقه را دارد که این مهم جز با رویکردهای مدیریتی که مدل های فناورانه و مردم پایه را الگوی توسعه و پیشرفت خود قرار دهد محقق نمی شود.

تأکید بر سرعت بخشی به پروژه های پیشران و فناورانه و توسعه خدمت رسانی با کیفیت به مردم و نیز تشکیل شورای اجتماعی سازی شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) نیز از دیگر تصمیمات جلسه یادشده بود. گفتنی است در حاشیه این بازدید، ایستگاه ۸A اداره ایمنی زمینی و آتش نشانی و خودروها و تجهیزات آن رؤیت شد و در دیداری صمیمانه مسئولین ایستگاه گزارشی از ماموریت ها و مسئولیت های محوله را ارائه کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.