| کد خبر: 205782 |

◄ سرمایه گذاری ١٠٩ میلیارد تومانی در حوزه ایرتاکسی در شهر فرودگاهی امام

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سرمایه گذاری ١٠٩ میلیارد تومانی برای فعالیت ایرتاکسی توسط شرکت هواپیمایی پویا ایر در این مجموعه خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سرمایه گذاری ١٠٩ میلیارد تومانی برای فعالیت ایرتاکسی توسط شرکت هواپیمایی پویا ایر در این مجموعه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، محمد مهدی کربلایی در مراسم آغاز پروژه طراحی و احداث زیرساخت های لازم برای فعالیت ایرتاکسی در شهر فرودگاهی اظهار داشت یکی از رویکردهای مهم در طرح جامع شهر فرودگاهی پرداختن به بازارهای جدید صنعت هوانوردی است و بر همین اساس پروژه آغاز فعالیت ایرتاکسی در این مجموعه در فضایی مستقل از ترمینال های موجود کلید خورد.

وی گفت : زیر ساخت های لازم برای فعالیت ایرتاکسی به ارزش ١٠٩ میلیارد تومان توسط شرکت هواپیمایی پویا در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) طراحی و احداث می شود.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد این قرارداد سرمایه گذاری از نوع "ساخت، بهره ‌برداری و واگذاری (BOT)" است و بر اساس آن زیرساخت های لازم برای شروع فعالیت ایرتاکسی در زمینی به وسعت ٦ هکتار در ضلع شمالی شهر فرودگاهی در مدت زمان دو سال ایجاد خواهد شد.

کربلایی گفت: ظرفیت های اقتصادی شهر فرودگاهی و نزدیکی آن به مرکز سیاسی و اقتصادی کشور از مهمترین مواردی است که می تواند به رونق این طرح کمک کند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان داشت: صنعت هوانوردی نقشی گسترده در توسعه اقتصادی کشورها دارد و باتوجه به این امر آماده همکاری با شرکت های فعال در این عرصه هستیم تا در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور که یکی از اهداف مهم شکل گیری شهر فرودگاهی است گام برداریم.

وی افزود: با بهره برداری از ترمینال گالری سلام، هم اکنون ظرفیت و زیرساخت های لازم برای افزایش پروازها در فرودگاه امام (ره) فراهم است و در آینده میزبان پروازهای داخلی نیز خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.