| کد خبر: 195071 |

◄ 4 پروژه شهر فرودگاهی امام که در هفته دولت افتتاح می‌شوند

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افتتاح ۴ پروژه در این مجموعه هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از افتتاح ۴ پروژه در این مجموعه هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام اینکه ۴ پروژه در این مجموعه برای افتتاح در هفته دولت آماده شده است، گفت: این چهار پروژه شامل جاده سوخت‌رسانی که مرکز سوخت‌رسانی را به سطوح پروازی متصل می‌کند، هوشمند کردن خودروهایی که در ایرساید تردد می‌کنند، افتتاح یک شیب‌راه جلوی ترمینال یک برای دسترسی راحت به پارکینگ از طبقه همکف ترمینال و راه‌اندازی مرکز AOCC می‌شود.

وی با اشاره به طرح هوشمند سازی خودروها در ایرساید شهر فرودگاهی افزود: در این طرح تمام خودروهای موجود در ایرساید اعم از خودروهای شرکت‌های هواپیمایی، فرودگاه، شرکت‌های هندلینگ و ارگان‌هایی نظیر سپاه و پلیس هوشمند شده و اگر سرعت غیرمجاز داشته باشند یا تخلف انجام دهند، ثبت می‌شود. در این طرح تمام خودرو‌ها از مرکز کنترل رصد می‌شوند و با این حساب هم‌سطح ایمنی بالا می‌رود و هم تخلفات کاهش پیدا می‌کند. هر اتفاقی که در ایرساید رخ دهد نیز قابل‌بررسی خواهد بود.

رستمی در ادامه به افتتاح مرکز AOCC اشاره کرد و گفت: این مرکز،  مرکز عملیاتی فرودگاهی است و در آن کل خدماتی که در فرودگاه برای یک پرواز ورودی یا خروجی داده می‌شود، نظارت و رصد می‌شود.

وی افزود:  اگر خللی در خدمات در هر سطحی وارد شود، همکاران مرکز AOCC متوجه شده و برای رفع مشکل اقدام می‌کنند. به‌عنوان مثال اگر این مرکز متوجه شود که گیت ورود پس از اتصال هواپیما به جت‌وی باز نشده است، به ارگان مربوطه اطلاع می‌دهد یا اگر تعداد نفرات گیت‌های کنترل گذرنامه کم باشد و صف ایجاد شده باشد، به پلیس گذرنامه خبر می‌دهد. این خدمات حتی در پارکینگ نیز ادامه دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.