| کد خبر: 192564 |

با حکم مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) صورت گرفت؛

◄ معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام منصوب شد

با حکم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسن خوشخو به سمت معاون بهره برداری فرودگاهی این مجموعه منصوب شد.

تین نیوز

با حکم مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، حسن خوشخو به سمت معاون بهره برداری فرودگاهی این مجموعه منصوب شد.

به گزارش به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) (IKACNews)، علی رستمی با ابلاغ حکمی "حسن خوشخو" را به سمت معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب کرد.

در حکم خوشخو آمده است :

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت " معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)" منصوب می شوید.

انتظار می رود با استعانت از درگاه باریتعالی و بهره گیری از ظرفیت های موجود حسب اختیارات تفویضی و امور محوله در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شهر فرودگاهی اقدام نمایید.

برنامه ریزی، ساماندهی و راهبری پرسنل عملیاتی و امور جاری فرودگاهی و ارائه تسهیلات لازم به مسافرین، مراجعین و شرکت های هواپیمایی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) مطابق با استانداردهای هواپیمایی کشوری و مقررات اداری و با تعامل با شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری از اهم مواردی است که در حکم خوشخو آمده است.

همچنین توسعه شبکه پروازی از فرودگاه بین المللی امام (ره) با هماهنگی و همکاری با سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و ارتقای کمی و کیفی خدمات فرودگاهی از دیگر مواردی است که در حکم معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به آن اشاره شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.