| کد خبر: 178171 |

هفتم آذرماه؛

◄ برگزاری اولین گردهمایی مدیران فرودگاه‌های مناطق آزاد کشور

اولین گردهمایی مدیران فرودگاه های مناطق آزاد کشور برگزار شد.

تین نیوز

اولین گردهمایی مدیران فرودگاه های مناطق آزاد کشور با حضور مهندس رستمی سرپرست و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام، سعیدی معاون اقتصادی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران فرودگاه های مناطق آزاد و جمعی از معاونان و اعضای هیات مدیره شهر فرودگاهی امام صبح امروز هفتم آذرماه در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش تین نیوز و به نقل از پایگاه خبری IKACNews؛ علی رستمی سرپرست و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام در ابتدای این نشست با خوشامدگویی به مدیران فرودگاه های مناطق آزاد کشور و تشکر از میزبانی سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: اگر می خواهیم توسعه در کشور در سطح منطقه ای و بین المللی اتفاق بیفتد، حتماً این جلسات برای رونق اقتصادی باید در سطح مناطق آزاد و ملی تشکیل می شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام بابیان این که هم اندیشی بین فرودگاه های مناطق آزاد امری فراموش شده بود، گفت: پیشنهاد می کنیم که این جلسات و گردهمایی ها هر سه ماه یک بار دریکی از مناطق آزاد کشور برگزار شود.

وی با اشاره به این که اقتصاد برای رونق نیاز به موتور محرکه دارد، افزود: حمل ونقل در زمینه های هوایی، ریلی، دریایی و زمینی می تواند باعث سرعت گرفتن و توسعه اقتصادی شود و امروز قصد داریم در این جلسه هم اندیشی اتصال بین مناطق آزاد را که یکی از شاخه های حمل ونقل است، برقرار کنیم.

رستمی تصریح کرد: شناخت بیش تر فرودگاه های مناطق آزاد از یکدیگر باعث ایجاد تعامل و استفاده بهتر از ظرفیت های موجود می شود و انتقال تجربیات در حوزه دانش های فنی مهندسی، عملیاتی، ارتقاء سطح خدمات و ... از دیگر اهداف این نشست است.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام اظهار کرد: فرودگاه بین المللی امام با مجموعه ای از مدیران توانمند این آمادگی را دارد که تجربیات خود را در حوزه فرودگاهی در اختیار سایر مجموعه ها قرار دهد.

وی بابیان این که شهر فرودگاهی امام در آینده به هاب اول بار و هاب دوم مسافر در منطقه تبدیل خواهد شد، گفت: لازم است از امروز بسترهای این کار را فراهم کنیم تا از فرودگاه امام به همه نقاط جهان مراودات حمل ونقلی در حوزه بار و مسافر داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خاطرنشان کرد: آغاز پروازهای داخلی بعد از افتتاح ترمینال گالری سلام در دستور کار است و امیدواریم که اولین ارتباطات پروازی ما با فرودگاه های مناطق آزاد کشور انجام بگیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و جلسات هم اندیشی بتوانیم زیرساخت های مناسب را ایجاد کنیم تا سهم خود را از پروازهای بین المللی در منطقه به دست بیاوریم و امروز در شهر فرودگاهی ظرفیت های لازم نرم افزاری و سخت افزاری و قانونی وجود دارد تا این اتفاق در حوزه حمل ونقل بار نیز اتفاق بیفتد.

رستمی گفت: جلسه گردهمایی مدیران فرودگاه های مناطق آزاد کشور نقطه شروعی برای رسیدن به این اهداف و انجام کاری بزرگ و شایسته برای ایران باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.