| کد خبر: 253369 |

۶۰ پنل تخصصی در نوزدهمین کنفرانس مهندسی حمل‌ ونقل برگزار شد

مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در کنفرانس مهندسی حمل ونقل و ترافیک ۷۴۰ مقاله دریافت شد، ۶۰ پنل تخصصی و ۶ نشست جانبی نیز برگزار شد.

تین نیوز

مجتبی شفیعی گفت: طی امروز و دیروز نوزدهمین کنفرانس مهندسی حمل ونقل و ترافیک با حضور ۲۵۰۰ نفر از متخصصین حوزه ترافیک با نگاه مدیریت شهری برگزار شد.
شفیعی عنوان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس استفاده از نظرات تخصصی در حوزه اجرایی و تجارب جهانی در زمینه مدیریت شهری و ترافیک است چرا که باید مستمرا از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی استفاده کنیم.
به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهر تهران با بیان اینکه معضل ترافیک امروز مهمترین دغدغه شهروندی در کلانشهرهای دنیاست، افزود: برخی شهرها با توسعه حمل ونقل عمومی و استفاده از حمل ونقل پاک مانند دوچرخه سواری و هوشمند سازی به نحوی شهر را برای زیست انسان مناسب کردند.
وی با ذکر این نکته که وقت زیادی از مردم در ترافیک تلف می شود و ما باید سعی کنیم از آخرین ابتکارات ملی و جهانی برای حل این معضل استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: در این کنفرانس ۷۴۰ مقاله دریافت و ۶۰ پنل تخصصی برگزار شد. همچنین ۶ نشست جانبی در حاشیه کنفرانس برگزار شد. 
شفیعی گفت: امیدوار هستیم نتایج این تحقیقات صورت گرفته باعث شود بخشی از مشکلات ترافیک کاهش پیدا کند. همچنین، به دنبال بین المللی بودن این کنفرانس تعدادی از مقالات از کشورهای مختلف دنیا ارسال شده بود. دو صاحب نظر به صورت حضوری و تعدادی به شکل برخط در نشست ها همراه ما بودند.
مدیرعامل سازمان حمل ونقل و ترافیک شهر تهران در پایان گفت: امیدواریم تا با محلی کردن تجارب خارجی بخشی از مشکلات ترافیکی در سطح کلانشهر تهران را حل کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.