| کد خبر: 235549 |

‍ رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد؛

◄ کاهش ۱۷ درصدی عملیات در سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین

در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد کاهش 17درصدی عملیات در سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین بودیم.

تین نیوز

قزوین_ سارا غلامی‌ | در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، شاهد کاهش 17درصدی عملیات در سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین بودیم.

به گزارش تین نیوز،  موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: در شش ماه امسال 1874مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات انجام شده که 1088مورد حوادث در سطح شهر قزوین بوده است.

وی ادامه داد: از این موارد 786حادثه آتش سوزی بوده و طی این مدت 567نفر نجات یافته و 92 مصدوم و متاسفانه 16 نفر در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

photo_2021-09-29_21-03-56

وی از کاهش زمان رسیدن به مکان حادثه توسط آتش نشانی شهرداری قزوین خبر داد و گفت: طبق استانداردها این زمان بین سه تا پنج دقیقه است که در 6 ماهه امسال نسبت به سال گذشته کاهش 16 ثانیه ای در رسیدن به مکان وقوع حادثه به ثبت رسیده است.

موسی خانی همچنین در ادامه سخنانش به موضوع آموزش و اهمیت آن در پیشگیری از حوادث اشاره و تاکید کرد: برای اولین بار خودروی مخصوص آموزش کودکان در مدارس توسط پرسنل آتش نشانی شهرداری قزوین طراحی و اجرا شد که به مناسبت روز آتش نشانی از آن رونمایی خواهد شد.

این مسئول همچنین با اشاره به بودجه این سازمان گفت: متاسفانه از بودجه 55 میلیارد تومانی این سازمان تنها یک میلیارد تومان تخصیص یافته است، این در حالی است که 25 میلیارد تومان این مبلغ متعلق به خرید تجهیرات است.

وی در ادامه به برنامه های تدارک دیده شده در  روز آتش نشانی اشاره کرد و گفت: حضور در گلزار شهدا، رژه خودرو های ناوگان عملیات، افتتاح ایستگاه اتش نشانی در شهرک دانش و ... از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای هفته ایمنی و آتش نشانی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.