| کد خبر: 197926 |

پورسیدآقایی در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری تاکید کرد:

◄ حمل‌ونقل پاک و پایدار در پایتخت دست‌یافتنی است

حمل‌ونقل پاک و پایدار در شهر تهران دست‌یافتنی است و معتقدم طرح‌هایی که از سال گذشته در شهر اجراشده تا حدود بسیاری توانسته است این آرمان را محقق کند.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران گفت: حمل‌ونقل پاک و پایدار در شهر تهران دست‌یافتنی است و معتقدم طرح‌هایی که از سال گذشته در شهر اجراشده تا حدود بسیاری توانسته است این آرمان را محقق کند.

به گزارش تین نیوز به تقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری صبح امروز (١٨مهرماه) با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری پایتخت و اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد.

محسن پورسیدآقایی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور بیش از ٧٦ شرکت داخلی برگزارشده است، وجه تمایز این نمایشگاه را با سایر دوره‌ها، حضور صرف شرکت‌های داخلی عنوان کرد و گفت: نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری فرصتی است برای ارائه آخرین دستاوردهای صنعتگران داخلی تا توانمندی‌هایشان را به نمایش گذاشته و مصرف‌کنندگان نیز با توانمندی‌های آن‌ها آشنا ‌شوند و در سالی که به نام رونق تولید نام‌گذاری شده بتوانیم از فرصت تولید داخل به نحو شایسته استفاده کنیم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری در حالی برگزارشده است که توسعه حمل‌ونقل پاک و پایدار در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار دارد تصریح کرد: حمل‌ونقل پاک و پایدار در شهر تهران دست‌یافتنی است و معتقدم طرح‌هایی که از سال گذشته در شهر اجراشده تا حدود بسیاری توانسته این آرمان را محقق کند.

پورسیدآقایی با بیان اینکه سال گذشته با کاهش آلودگی و بهبود وضعیت آب و هوایی هیچ روزی در تهران به‌واسطه آلودگی هوا تعطیل نشد، اظهار‌ داشت: امسال نیز با اجرای طرح کنترل آلودگی هوا به‌جای طرح زوج یا فرد، به نتایج بسیار مطلوبی دست‌یافته‌ایم به‌طوری که بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا در سه‌ماهه تابستان نسبت به سال گذشته ١٤ درصد کاهش انتشار گازهای آلاینده را در محدوده‌ی کنترل آلودگی هوا شاهد بودیم.

معاون شهردار تهران بر ادامه اجرای طرح‌های توسعه حمل‌ونقل پاک و پایدار در شهر تهران تاکید کرد و گفت: امیدوارم با ادامه روند فوق امسال نیز زمستانی بدون آلودگی هوا سپری کنیم.

پورسیدآقایی در ادامه، استفاده از ظرفیت‌های این نمایشگاه در توسعه حمل‌ونقل پاک و انسان‌محور تاکید کرد و گفت: در بازدیدی که از تولیدات صنعتگران داشتم خوشبختانه تمامی تولیدات بر اساس استاندارد یورو ٥ بوده و حتما شهرداری تهران بر فیلتر دوده و استانداردهای خودروها و ماشین‌آلات جدید نظارت خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که حمل‌ونقل انسان‌محور در مقابل حمل‌ونقل خودرومحور از سیاست‌های اصلی شهرداری تهران است، گفت: به همین منظور در بخش صنعت، نیازمند امکانات، تجهیزات و محصولاتی هستیم که این با دستان توانمند متخصصان ایرانی تولید شده باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.