| کد خبر: 174366 |

◄ راننده تاکسی اینترنتی متهم به تعرض، اعترافات خود را انکار کرد

موضوع تعرض راننده اسنپ به زن جوان مهرماه یک سال قبل گزارش شد.

تین نیوز

باشگاه شهروند خبرنگار: بیست و سوم شهریورماه سال گذشته یکی از رانندگان اسنپ به نام «محمد»، زن جوان ۲۷ ساله‌ای را سوار ماشینش کرد تا او را به فرودگاه برساند که این راننده ۲۱ ساله او را به یکی از تپه‌های اطراف تهران برد و به این زن جوان و بیمار تجاوز کرد.

خبرآنلاین نوشته بود راننده اسنپ که متهم به تعرض به زن مسافری شده‌ بود، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

این راننده در دادگاه کیفری روز گذشته پای میز محاکمه رفت و اعترافات گذشته را پس گرفت و گفت: من اصلا به این زن تجاوز نکردم و گفته‌های قبلی‌ام تحت‌فشار بود و همه آن‌ها را پس می‌گیرم.

گفته‌های متهم در حالی بود که شاکی در دادگاه حضور نداشت و وکیل متهم گفت: موکل من بر شکایت خود باقی است و به دلیل مشکلاتی که بعدازاین حادثه برای او به وجود آمده در دادگاه حاضر نشده و هیچ رضایتی هم نداده است. 

 این اتفاق در حالی رخ داده، که به نحوه استخدام رانندگان اپ‌ها ایراداتی وارد است. طبق روال، ثبت‌نام متقاضیان عضویت در ناوگان اسنپ در سه مرحله جذب، آموزش و احراز هویت انجام می‌شود.

در تماس تلفنی یکی از کاربران اسنپ با شبکه خبری تین‌نیوز گفته شد: راننده‌های اسنپ پس از مراجعه برای ثبت‌نام رایگان در این اپ همان لحظه کد فعالیت داده می‌شود و می‌توانند فعالیت خود را از همان لحظه اول آغاز کنند.

به گزارش تین‌نیوز، این کاربر با اشاره به پرونده تجاوز در اسنپ افزود: حس ناامنی در درخواست و قیمت‌های پایین این اپ نسبت به دیگر اپلیکیشن‌ها ازجمله مواردی است که مسافران را سر دوراهی انتخاب قرار داده است.

وی افزود: مرحله احراز هویت برای عدم سوپیشینه سه‌هفته طول می‌کشد که در این زمان راننده متقاضی می‌تواند آزادانه با کد دریافتی فعالیت کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.